Gisteravond de jongste even naar dr vriendin in Eindhoven gebracht.
De dames gaan op studiereis naar Barcelona. (Jaaajaaaa pappie is niet jong geweest)
Achter Weert de Volvo even lekker door laten lopen (tussen de viaducten uiteraard, onze vrienden staan er graag achter)
Ik meende even het olielampje heel flauw zien flikkeren in de bocht maar toen ik bewust keek brandde het dus niet.
Uiteraard wel met een oog erop doorgereden.
Net op het moment dat ik dacht het zal wel verbeelding zijn geweest, begon het weer heel flauw heel kort te flikkeren.
Auto direct aan de kant gezet, olie gepeild die zoals te verwachten lekker vettig was en netjes op peil was.
Daar sta je dan, na overleg met mezelf lol een autoambulance gebeld en de Volvo naar huis gebracht, ik durfde het enerzijds wel aan om te rijden maar anderzijds zou het jammer zijn om de boel kapot te laten draaien.
Uitlezen geeft geen fouten, dus ik ben nu even het spoor bijster, olie en filter zitten er net in, nog geen 500km geleden beurt gedaan, kvs is helder, oliegebruik is nihil, blok loopt en klinkt prima, de o-ringen en carterventilatie zijn gedaan.
Sensor? Bekabeling? Daar gok ik zelf het meest op en dan vooral de bekabeling.
De dames gaan op studiereis naar Barcelona. (Jaaajaaaa pappie is niet jong geweest)
Achter Weert de Volvo even lekker door laten lopen (tussen de viaducten uiteraard, onze vrienden staan er graag achter)
Ik meende even het olielampje heel flauw zien flikkeren in de bocht maar toen ik bewust keek brandde het dus niet.
Uiteraard wel met een oog erop doorgereden.
Net op het moment dat ik dacht het zal wel verbeelding zijn geweest, begon het weer heel flauw heel kort te flikkeren.
Auto direct aan de kant gezet, olie gepeild die zoals te verwachten lekker vettig was en netjes op peil was.
Daar sta je dan, na overleg met mezelf lol een autoambulance gebeld en de Volvo naar huis gebracht, ik durfde het enerzijds wel aan om te rijden maar anderzijds zou het jammer zijn om de boel kapot te laten draaien.
Uitlezen geeft geen fouten, dus ik ben nu even het spoor bijster, olie en filter zitten er net in, nog geen 500km geleden beurt gedaan, kvs is helder, oliegebruik is nihil, blok loopt en klinkt prima, de o-ringen en carterventilatie zijn gedaan.
Sensor? Bekabeling? Daar gok ik zelf het meest op en dan vooral de bekabeling.