Helaas is mijn weerstand van de kachelmotor overleden en wil ik de gelegenheid aangrijpen om maar direct onderdelen te bestellen voor meer onderhoud (rubbers van de wielophanging, subframerubbers etc.).
Nu heb ik bij de lokale auto-onderdelen-leverancier prijzen opgevraagd en deze vergeleken met internetprijzen, en dan schrik ik toch wel van het verschil.
Een set onderdelen bij onderdelen24 EUR 197,= en bij de lokale shop EUR 270,=
Ik ben best bereidt iets meer te betalen en snap ook wel dat dat noodzakelijk is (appels niet met peren vergelijken), maar dit prijsverschil vind ik wel erg hoog.
Hoe is jullie ervaring met onderdelen24/onderdelenstore24 en/of andere zaken?
Ik heb 1x een bestelling bij Skandix gedaan en prima! Goede ervaring, snelle levering en netjes verpakt. Ook qua prijs netjes.
Ter info, mijn vergelijk was de volgende onderdelen:
1x Volvo nr. 8693262 (Hella/Behr)
4x Febi nr. 22957
2x Febi nr. 24242
2x Febi nr. 22239
8x Febi nr. 23749
Hiernaast nog een vraag:
Weet iemand het verschil tussen Febi 24242 en 22238 (lager vs. hydrolager, verder gelijk en ook qua referentienummers van Volvo gelijk, prijs verschilt echter wel).
Nu heb ik bij de lokale auto-onderdelen-leverancier prijzen opgevraagd en deze vergeleken met internetprijzen, en dan schrik ik toch wel van het verschil.
Een set onderdelen bij onderdelen24 EUR 197,= en bij de lokale shop EUR 270,=
Ik ben best bereidt iets meer te betalen en snap ook wel dat dat noodzakelijk is (appels niet met peren vergelijken), maar dit prijsverschil vind ik wel erg hoog.
Hoe is jullie ervaring met onderdelen24/onderdelenstore24 en/of andere zaken?
Ik heb 1x een bestelling bij Skandix gedaan en prima! Goede ervaring, snelle levering en netjes verpakt. Ook qua prijs netjes.
Ter info, mijn vergelijk was de volgende onderdelen:
1x Volvo nr. 8693262 (Hella/Behr)
4x Febi nr. 22957
2x Febi nr. 24242
2x Febi nr. 22239
8x Febi nr. 23749
Hiernaast nog een vraag:
Weet iemand het verschil tussen Febi 24242 en 22238 (lager vs. hydrolager, verder gelijk en ook qua referentienummers van Volvo gelijk, prijs verschilt echter wel).