Quote door martijn-a
Quote door OttoV
Quote door martijn-a
Ik hoor het al. Zo’n CFE is een troublemaker, op de markt gezet door een struisvogel bedrijf.
Jahoor... waar slaat dat op dan? Heb je er zelf één? Beetje sneue reactie, sorry.
Ik heb inmiddels al even een CFE Plus, gaat in 99,9% van de tijd gewoon prima. Paar overkomelijke eigenaardigheden, maar hoofdzakelijk hele slimme toevoegingen op iets dat Volvo heeft laten liggen. En bij problemen is Volvotech naar mijn ervaring heel goed bereikbaar.
Misschien wat kort door de bocht uitgeschreven, slechte dag gehad...
Punt is wel dat ik het niet heel sjiek vind de oorzaak buiten de onderneming te leggen, terwijl er meerdere signaleringen te lezen zijn geweest, dat het ontkoppelen van de module de oplossing is van het probleem.
Mijn persoonlijke ervaring is echter ook dat VolvoTech wel reageerd op een bestelling maar niet op een klacht.
Waarvan acte.
En terecht opmerking omtrent mijn toon
Slechte dag mag, slecht bericht ook, geen probleem. Hoop wel dat ik mag reageren?
Ik verwijs even naar het bericht aan "Jeroen" wat ik net tikte, waarin ik heb geprobeerd uit te leggen hoe eea werkt in de auto in sommige gevallen.
Legt dat een beetje uit waarom we (soms, maar uitsluitend na gedegen onderzoek) soms aangeven (niet afschuiven) dat een issue niet direct aan de CFE/CFE Plus ligt maar aan de software of hardware in de auto?
Wil niet zeggen dat we daar niets mee doen, het is aan ons om daar aan te werken (doen we ook) maar sommige dingen zijn niet 123 op te lossen.
Ter illustratie hierover nog even; als we een "fix" uitbrengen voor een P3 2007 S80 MOET die getest worden in zo'n beetje 20 auto configuraties die geheel lijken los te staan van die specifieke fix voor het specifieke model/modeljaar.
Kan dus best zijn dat we een oplossing hebben voor iets maar eerst moeten aftesten alvorens we een fix kunnen uitbrengen...
Sommige klanten ontvangen daartoe een PRE-BETA met specifiek aandacht voor dat 1e probleem en testen daar een tijdje mee alvorens zo'n versie in BETA gaat (groot publiek test er mee) en helemaal voor de versie in "productie" gaat, iedereen 'krijgt' de versie automatisch.