Quote door Noob
Mijn CFE heeft het een tijd goed gedaan, maar de laatste tijd niet meer.
Uitgerekend tijdens de APK bedacht het klungel zich om ervoor te zorgen dat geen enkel indicatorlampje in het dash het nog deed en het groot licht niet meer "overgenomen" werd m.a.w. alleen nog maar seinen zonder het verklikkerlichtje te laten branden, maar niet meer constant branden.
De garage belde me op met afkeur als boodschap en de vraag of ze moesten repareren?
Ik was uiteraard perplex, vrouwlief was er naar toe gereden en alles werkte volgens haar en nu deze boodschap.
Auto door mijn vrouw opgehaald want vond dit wel een vreemd verhaal.
Thuisgekomen die avond even in de auto gesprongen en alles werkte zoals mijn vrouw al had weten te melden.
Twee weken ermee gereden eer ik naar de herkeuring kon. (weet het illegaal etc)
Auto aangeboden en wat denk je? WEEER de keurmeester die de auto wilt afkeuren omdat niets het doet.
Gelukkig was ik blijven wachten en kon dus meteen aanschouwen wat er aan de hand was en ja hoor geen verklikkerlichtjes en geen groot licht......
Toevallig dacht ik aan de CFE en na uittrekken van het ding werkte alles zoals het werken moet!
Nu heb ik wat liggen kloeten met dat ding, instellingen zijn zoals gewenst en de meeste dingen werken zoals ze moeten werken maar bv de portiervergrendeling bij overschrijden van de ingestelde snelheid (ingesteld op 20km/u) heeft zichzelf vervangen met het kort aangaan van alle knipperlichten.
VolvoTech reageert niet op mijn vragen terwijl ik dat ding toch gewoon officieel bij hun gekocht heb, dus daar heb ik niets aan.
Kan iemand me op het goede spoor zetten of moet ik het maar als een gevalletje "jammer dan" afdoen?
Ik ken dit verhaal niet uit email en heb geen support thread (ticket) kunnwn vinden met je klacht, en aan je forum naam kan ik (natuurlijk) ook niet echt opmaken hoe ik nog verder zou moeten zoeken (in email ofzo).
Wij reageren altijd op vragen, vrij snel vinden we zelf, sowieso met 'iets' (ookal kunnen we misschien eea niet gelijk oplossen) dus begrijp niet zo goed waar dit vandaan komt.
Klachten hier melden helpt niet, wij kunnen niet op alle globale fora dit soort issues 'bijhouden' en daaruit filteren, we geven dan ook overal aan (ook hier, zelfs in footer) : mail of ticket aanmaken aub.
Dus ook voor jou... graag een email of nog beter een ticket per bug die je vindt! (graag zoals we dan vragen met complete auto info erbij (ticket systeem helpt je daarbij)).
En het is dat ik toevallig gewezen werd (door iemand die zich verbaasde over de berichtjes hier) in dit draadje anders had ik hier ook nu niet gereageerd