Lemforder is OE-supplier voor draagarmen bij Volvo (iig voor de N-modellen). Omdat ik de stalen versie (ipv alu) heb, ben ik uitgeweken naar Meyle HD. Ook prima spul trouwens. Draagarmen zijn een slijtage-onderdeel; wil je de boel strak houden, dan zul je ze af en toe moeten vervangen. Doe je dat zelf, dan vallen de kosten best mee.
Omdat ik de stalen versie (ipv alu) heb, ben ik uitgeweken naar Meyle HD. Ook prima spul trouwens.
En toch merkte Blade bij mij een paar maanden later al een scheur in het achterste rubber op.
Had ik 3 jaar geleden ook na het plaatsen van nieuwe, een paar maanden later al in die achterste bus viel mij op, ik kon nieuwe krijgen onder garantie maar we zijn inmiddels ong. 120.000km verder en eigenlijk niks noemenswaardigs aan problemen gehad.
Nog even het resultaat vermelden, ik heb de draagarmen vervangen en de auto stuurt weer als nieuw! Ik ben erg tevreden over deze draagarmen.( lemförder)!
Bij het monteren moet goed op letten dat je de bouten past vast zet als de auto weer op de grond staat en je de auto een paar keer ingeveerd hebt! Zo weet je zeker dat er geen spanning op de rubbers staat.