De Sandstone zal het waarschijnlijk nog wel een hele tijd volhouden, de laatste jaren is er enorm veel vernieuwd en voorzie ik de komende tijd ook geen problemen/storingen/groot onderhoud etc. maar toch…..
Ik zou graag wat meer willen weten over het rijden op lpg middels een lpi-installatie en dan specifiek 5 én 6 cilinders tussen '08 en '11 deze groep trekt mij persoonlijk het meeste aan. Waar het mij vooral om gaat zijn ervaringen van lpg-rijders uit die groep maar ook wat de manco's zijn. Van de 850 en V70 classic zijn de ervaringen wel duidelijk dacht ik, ik rijd immers zelf ruim 9 jaar (250.000 km) zeer tevreden op gas
De Sandstone gaat ook niet verdwijnen, die blijft net zolang het mogelijk is, maar oriënteren is natuurlijk ook niet verkeerd.
Het idee is om op termijn toch de overstap te gaan maken naar AT en de beste optie voor mij is dan de V70NN; vind het model super mooi, zelfde geldt voor het interieur en is meteen een stuk nieuwer. De Sandstone komt dan in de plaats voor de Citroën C4 waar vrouwlief nu mee rijdt (overigens ook lpg)
Waar ik zelf al achter gekomen ben is dat de FT versie de beste motoren zijn voor gas (zoals de 2.5 10V is voor de 850/x70), zijn de andere varianten dan slecht i.c.m. gas of eigenlijk net zo geschikt maar de FT versie nóg geschikter?
Hoe zit dat met de 6 cilinders?
Paar vraagjes welke het verschil kunnen maken in welke richting het beste kan worden gezocht..
...zoiets bijvoorbeeld vind ik bijzonder gaaf
Ik zou graag wat meer willen weten over het rijden op lpg middels een lpi-installatie en dan specifiek 5 én 6 cilinders tussen '08 en '11 deze groep trekt mij persoonlijk het meeste aan. Waar het mij vooral om gaat zijn ervaringen van lpg-rijders uit die groep maar ook wat de manco's zijn. Van de 850 en V70 classic zijn de ervaringen wel duidelijk dacht ik, ik rijd immers zelf ruim 9 jaar (250.000 km) zeer tevreden op gas
De Sandstone gaat ook niet verdwijnen, die blijft net zolang het mogelijk is, maar oriënteren is natuurlijk ook niet verkeerd.
Het idee is om op termijn toch de overstap te gaan maken naar AT en de beste optie voor mij is dan de V70NN; vind het model super mooi, zelfde geldt voor het interieur en is meteen een stuk nieuwer. De Sandstone komt dan in de plaats voor de Citroën C4 waar vrouwlief nu mee rijdt (overigens ook lpg)
Waar ik zelf al achter gekomen ben is dat de FT versie de beste motoren zijn voor gas (zoals de 2.5 10V is voor de 850/x70), zijn de andere varianten dan slecht i.c.m. gas of eigenlijk net zo geschikt maar de FT versie nóg geschikter?
Hoe zit dat met de 6 cilinders?
Paar vraagjes welke het verschil kunnen maken in welke richting het beste kan worden gezocht..
...zoiets bijvoorbeeld vind ik bijzonder gaaf