Quote door remco s
Wat bedoeld wordt met de remreiniger spuiten op de aansluitingen en lucht inlaatslang, is als die daar valse lucht op aanzuigt, het toerental van de motor meteen zal reageren op de remreiniger, hij zakt dan in toeren. Wat ik gewend ben bij andere merk auto's is dat je nooit de electronische gasklep in mag duwen met de hand, omdat hier een pot meter in de gasklep kan beschadigen. Maar uiteraard weet ik niet of dit ook voor een Volvo gasklep geldt
Ok, nu snap ik het.
In alle filmpjes en uitleg die ik gezien heb van het reinigen van deze Etm klep, bewegen ze gewoon de vlinderklep.Maar het zou kunnen dat deze nu toch kapot is bij mij.
Hij blijft echt hangen bij 1500 en dan opeens schiet hij terug.Als de auto wat warmer is, is het een stuk minder.
Bij valse lucht moet de auto toch nog veel onregelmatiger gaan lopen?
In dit filmpje zetten ze de klep zelfs helemaal open door een borstelsteel en hij spuit hem helemaal in.Ik heb het voorzichtig op een doekje gespoten en voorzichtig gepoetst, en met een klein borsteltje.Mijn klep was ook niet echt vies.
http://www.youtube.com/watch?v=8Zaxtm-hdyo