Bij mij kom er alleen 98 in, ik merk daadwerkelijk verschil met 95... Auto "pakt veel beter op" met 98.
Ik ben ook van mening dat je beter bij de goedkopere onbemande tankstations beter niet te vaak kan tanken, vanwege mindere kwaliteit van de brandstof.
euhm...ik tank al lange tijd e10 in duitsland... en dat bevalt prima!!! en dat voor 1,50 per liter vorige week... merk geen verschil in raar lopen of een hoger verbruik oid...
Duitsland was voor mij al het beloofde land, dit bevestigd het maar weer.
Jammer dat het voor mij zo ver weg ligt... Al (nou ja, al) die gasten lopen in de zomermaanden hier in het dorp. Ik snap er niks van.
Duitsland was voor mij al het beloofde land, dit bevestigd het maar weer.
Jammer dat het voor mij zo ver weg ligt... Al (nou ja, al) die gasten lopen in de zomermaanden hier in het dorp. Ik snap er niks van.
Dr.Dream, dat is een nog mooiere prijs!
Scherpenseel ligt zeker meer het binnenland in?
Bij Kleve stijgen de prijzen weer, dus de volgende keer toch nog verder van de grens af rijden.
Nee, nee deze Aral ligt op minder dan 1 Km van de grenspalen.
En om kooplustige benzine Nederlanders te pakken hebben ze 100 meter na de grenspalen in Nederland een fotoapparaat voor dure foto's in de 50 Km zone neergezet :bandit:
Zou me niks verbazen. het zou mij gelukkig maken. Ik zou die jongens graag tot Volvo bekeren.
Daar in Duitsland is het Duits of Japans. Anders niet. Erg jammer.
Mocht je ooit een Volvo met een Duits of Belgisch nummerbord tegenkomen, is het meestal een geëmigreerde Hollander.
maarja doordat volvo's in duitsland wat incouranter zijn, kon ik die van mij voor weing op de kop tikken daar... en als er in duitsland staat dat ie sheckheft gepflegt is, dan is ie ook sheckheft gepflegt!!