Ik heb het vroeger wel eens bijgehouden. Een regeneratie bij elke 1600-1800km.
Ik heb het gevoel dat olie verbruik de eerste indicator is voor een probleem bij de deeltjes test.
Tweede indicatie voor een probleem is hoe vaak de auto gaat regenereren.
Althans ik denk als je auto elke 200 km begint te regenereren dat je dan een serieus probleem hebt.
Dus vraag me af hoevaak een diesel ongeveer zou moeten regenereren.
Elke 500km?
Elke 1000km??
Is daar niet een indicatie voor? Als het filter vol is begrijp ik ook nog wel.
Maar als die te snel vol is dan merk je het toch vanzelf tijdens het rijden.
Quote door hermanusb
Ik heb het gevoel dat olie verbruik de eerste indicator is voor een probleem bij de deeltjes test.
Tweede indicatie voor een probleem is hoe vaak de auto gaat regenereren.
Althans ik denk als je auto elke 200 km begint te regenereren dat je dan een serieus probleem hebt.
Dus vraag me af hoevaak een diesel ongeveer zou moeten regenereren.
Elke 500km?
Elke 1000km??
Is daar niet een indicatie voor? Als het filter vol is begrijp ik ook nog wel.
Maar als die te snel vol is dan merk je het toch vanzelf tijdens het rijden.