Eurus velg 16"

Musicus
VolvoV70forum core member
Geslacht:
Leeftijd: 43
Subject:

Eurus velg 16"

· 
Posted: 21.11.2024 - 12:01  ·  #1
Ik wilde net de winterbanden plaatsen maar nu blijkt dat er 1 velg een heel klein gaatje heeft net naast het ventielgat. Het is denk ik corrosie want ze zijn niet meer de mooiste.
Ik ben nu dus op zoek naar een andere velg zodat ik nog even doorkan met deze set.

Mocht er iemand iets voor mij hebben of het tegenkomen bij een sloper, laat maar weten
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
ohz274
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 58
Subject:

Re: Eurus velg 16"

· 
Posted: 21.11.2024 - 12:53  ·  #2
Quote door Musicus

Ik wilde net de winterbanden plaatsen maar nu blijkt dat er 1 velg een heel klein gaatje heeft net naast het ventielgat. Het is denk ik corrosie want ze zijn niet meer de mooiste.
Ik ben nu dus op zoek naar een andere velg zodat ik nog even doorkan met deze set.

Mocht er iemand iets voor mij hebben of het tegenkomen bij een sloper, laat maar weten

De kans dat je een geschikte en betaalbare eurus velg vind is erg klein of je moet erg veel geluk hebben.
Als ik jou was zou ik gewoon een complete 16 inch set op mp zoeken en daar eventueel je eigen winterbanden op zetten.
Voor €100,- tot €150,- heb je al een mooie set inclusief banden.
Heb vorige week nog mijn zgan Mimas 16 inch weggedaan. Heeft hier op het forum nog een tijdje gestaan voor €100,-
Spier1968
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 56
Subject:

· 
Posted: 21.11.2024 - 13:21  ·  #3
Ik heb nog een set 16 inch canaveral velgen liggen die gratis opgehaald kunnen worden in Houten.

Niet de mooiste meer, wel recht. Er liggen nu nog Michelin Primacy 4 XL zomerbanden omheen met 2mm profiel, maar misschien goed genoeg voor de winter? Aan de prijs zal het niet liggen 😉
joriz
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 45
Subject:

· 
Posted: 21.11.2024 - 13:43  ·  #4
Quote door Musicus

Ik heb een set EURUS velgen met Pirelli winterbanden over.
Vorige winter mee gereden, velgen zijn nog erg mooi en de banden ook.
De N verkocht dus overbodig geworden.
Mag weg voor niet al te veel. PM maar bij interesse
Musicus
VolvoV70forum core member
Geslacht:
Leeftijd: 43
Subject:

· 
Posted: 21.11.2024 - 13:54  ·  #5
Wauw wat een reacties allemaal!

Ondertussen heb ik ook even contact gehad met Rima en die hebben een Eurus velg voor €75.
Ik laat die nu mijn kant opkomen en laat hier bij de garage even de winterband van de oude naar de nieuwe velg omleggen.
Aangezien er nog zeker 5 a 6mm profiel op de winterbanden zit lijkt mij dit een goede oplossing.

Selected quotes for multi-quoting:   0