Dankjewel Martijn voor je snelle reactie,
Comfort en demping lijkt me logisch, zou ik dus idd voor gaan.
Mijn interpretatie van de nummers is dus juist, mijn VIN einde 183432 is dus idd het bedoelde chassis nummer tot en vanaf?
Waarom zou het serieus extra geld kosten als het niet past of goed werkt, afgezien van de verkeerde onderdelen die opnieuw besteld moeten worden?
Hoe bedoel je de opmerking: gezien je zoektocht naar de juiste nummers zou ik de inkoop van onderdelen aan een ervaren enkel massa sleutelaar overlaten? Als ik kijk bij
R&D carparts die hier regelmatig langs komt zou het toch goed moeten zijn? Al is mijn zoektocht meer om te kijken of ik niet zelf de set kan samenstellen naar bv een sachs set.
Quote door martijn-a
In jou geval moet je naar de vanaf nummers kijken.
Dubbel massa is meer comfort en demping van aandrijflijn. Een keuze die je maakt. Er is een extra risico dat het niet past of goed werkt wanneer je niet oem aankoopt.
Voor een remtang niet zo erg, maar als de koppeling niet werkt nadat de bak er weer onder zit kost het serieus extra geld.
Enkel massa monteren is eerder gedaan, maar gezien je zoektocht naar de juiste nummers zou ik de inkoop van onderdelen aan een ervaren enkel massa sleutelaar overlaten.