Quote door sailor
deze middag de velgen even een snelle beurt gegeven(weinig tijd), met Norauto velgen reiniger.
Product werkt goed moet ik zeggen, alleen de hardnekkige teervlekken bleven zitten.
Hoe krijg ik die het beste weg?
Binnenkort ook het lederen interieur eens verzorgen, denk niet dat het hard nodig is maar toch.
Ik heb hiervoor HG leder dieptereiniger en de 4-in-1 voor leer. Hopelijk is dit wat, hier iemand ervaring mee?
grtz
vandaag dus de lederen bekleding eens onder handen genomen(eerste keer dat ik dit zelf doe). Ik was dus van de mening dat dit niet echt nodig was...
na het aanbrengen van de HG dieptereiniger bleek de vod wel redelijk vuil te zijn, dus het was eigenlijk wel eens nodig. Daarna een behandeling met 4-in-1 voor leer van HG.
Ik ben blij van het resultaat, product maakt het leer niet blinkend of glad. Geen narige geuren van beide producten. Alleen die geur van nieuw leer heb ik niet meer, maar ja de auto is ondertussen ook 4jaar oud.
conclusie, ik zal dit in de toekomst vaker gaan doen en de producten van HG waren bij mij een succes.