Naar aanleiding van de enquĂȘte ga ik proberen om de Facebookpagina te verbeteren!
Aankomende week word er dagelijks om 17:30 een bericht geplaatst op de Facebookpagina, ik streef erna om
dagelijks minimaal 1 bericht te plaatsen! Op een vaste tijd, 17:30.
Hoe wil ik dit bereiken?
- Ik ga onder andere meer linkjes geven naar het Forum, populaire topics op het Forum ga ik delen op onze pagina.
- Ik promoot met enige regelmaat onze verkooppagina op Facebook + het huidige aanbod.
- Ik ga regelmatig op zoek naar leuke video's, die ik mede uit het Topic
leuke filmpjes probeer te halen. Het moet natuurlijk wel Volvo-gerelateerd zijn.
- Ik upload regelmatig mooie/leuke foto's.
- Ik haal tips van het Forum met veelvoorkomende problemen, en zet de oplossing op Facebook.
- Volvonieuws proberen we natuurlijk zo snel mogelijk te publiceren.
Etc. Etc. Een voorproefje van een post op Facebook die nog geplaatst moet worden zie je hieronder, een populair topic afgelopen dagen..
Mochten jullie nu een leuk topic weten, een leuke video zien, een grappige foto etc, zolang het Volvo-gerelateerd is kun je mij altijd mailen voor suggesties!!
Overigens loopt de Facebookpagina hard, wekelijks zo'n 25/30 likes erbij!
---
De pagina is ook zichtbaar voor de Facebooklozen onder ons, de link vind je in mijn 'signature' hieronder.
---
EDIT : Houd vooral de post van aankomende vrijdag in de gaten, 17:30, leuk voor de mannelijke kijkers & ook nog Volvo gerelateerd!