Fietsendrager op achterklep?, Op de afneembare trekhaak gaat het niet..

ikeadoos
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 56
Subject:

Re: Fietsendrager op achterklep?, Op de afneembare trekhaak gaat het niet..

· 
Posted: 17.02.2021 - 21:04  ·  #16
Ik weet natuurlijk niet precies hoe jouw afneembare trekhaak eruit ziet, maar in het verleden hebben wij zo'n twinny-load-geval-voor-twee-pinnen op zowel onze VW Passat als op de MB C-klasse gemonteerd en dat functioneerde prima. Bij beide auto's waren de trekhaken afneembaar, maar ik moet wel zeggen dat ik die dingen permanent liet zitten.
Tonv70r
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 17.02.2021 - 22:00  ·  #17
Wij hebben een Thule, past zo op de kogelkop. Is neerklapbaar, dus als je de klep open wilt, even kantelen met fiets erop en je kunt de klep openen.
Vogel
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 46
Subject:

· 
Posted: 17.02.2021 - 23:13  ·  #18
Ik zet de twinnyload gewoon op de afneembare trekhaak hoor! En mijn ouders zetten hem op de dissel van de caravan.
Je moet wel de beugel (hulpstuk) met de extra lange buizen kopen deze en deze voor de dissel.
Het is even een uitdaging om ervoor te zorgen dat je knop van de trekhaak nog kunt draaien, maar het past...
BBS
VolvoV70forum core member
Geslacht: n/a
Leeftijd: 53
Subject:

· 
Posted: 21.02.2021 - 10:42  ·  #19
Wij hebben een fietsendrager opgesnord bij de Aldi. Passen zelfs 2 elektrische fietsen op en het ding gaat zonder hulpstukken zo op de afneembare trekhaak. Met een hendel druk je het ding vast op de trekhaak en er is een mogelijkheid om er een hangslotje door te doen zodat ze hem er niet af jatten. Ook kan je de drager kantelen zodat de achterklep open kan met de fietsen nog op de drager.

Kosten: was oorspronkelijk 99 EUR en was afgeprijsd voor 50 EUR.

Selected quotes for multi-quoting:   0