Prachtig wat een glans. Van harte, geniet echt van deze beurt!
Ik hoop dat Hans en Martijn de opgedane kennis ook verder verspreiden :yes:
Want die glans wil ik ook wel...
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39894 Geregistreerd: 07 / 2009
Prachtig wat een glans. Van harte, geniet echt van deze beurt!
Ik hoop dat Martijn de opgedane kennis ook verder verspreiden :yes:
Want die glans wil ik ook wel...
Toch mooi om de stromingen te zien... grunns60 en ik... technisch perfect maar qua uiterlijk een ramp aan de ene kant. En de detailers aan de andere kant. T moet er ook nog s netjes uitzien... respect mannen. En folke... jij kunt je weer vertonen!
Toch mooi om de stromingen te zien... grunns60 en ik... technisch perfect maar qua uiterlijk een ramp aan de ene kant. En de detailers aan de andere kant. T moet er ook nog s netjes uitzien... respect mannen. En folke... jij kunt je weer vertonen!
Maar is daarvoor niet het forum? Ik zie een steeds hechter club mensen ontstaan. Die bereid is, elkaar te helpen met elkaars zaken, die om oplossingen vragen? Aan de ene kant de inzet van techneuten, die technische problemen helpen oplossen,aan de andere kant de forumsponsoren die hun kennis en ervaring beschikbaar maken voor forumleden.
Hebben we daarvoor niet de meetings, niet om te showen, maar om van elkaar te leren. Hoe heb je dit gedaan, of waarom doe je dat zo? Hoe kun je, gebruikmakend van dit onderdeel, dat maken?
En jij noemt het stromingen die je ziet, maar ik denk, dat we elkaar vaak genoeg zien, om na een gescheiden weekend (Amsterdam/sleutelen -Huissen/poetsen) elkaar weer te treffen op gezamelijke meetings en dan ervaringen uit te wisselen.
En proberen we niet op deze wijze door gebruik te maken van elkaars inzet op een plezierige wijze van het Volvo gevoel te genieten?