De titel zegt het eigenlijk al. Van de week liep mijn T4 blok even op 3 pitten. Na wat controles en omwisselen van bobines liep hij later weer op 4 pitten. Auto laten uitlezen en de meldingen stonden nog in het geheugen: (sporadische) miss fire @ cilinder 2. Helemaal lekker loopt hij naar mijn idee nog niet. De bobine lijkt dus aan het einde van zijn leven te komen. Bougies zijn overigens recent allemaal nog vervangen.
Nou was ik online opzoek naar een nieuwe bobine en kwam ik bij het invoeren van het nummer dat op mijn bobine staat (bm5g-12a366-ca) deze bobines tegen. Aangezien de T4 motor natuurlijk ook gewoon een Ford ecoboost motor is vermoed ik dat deze gewoon gaan passen, maar is er misschien iemand hier dit dat kan bevestigen? Ik wil er sowieso 1 of 2 bestellen om er ten alle tijden eentje als reserve achter de hand te hebben.
Nou was ik online opzoek naar een nieuwe bobine en kwam ik bij het invoeren van het nummer dat op mijn bobine staat (bm5g-12a366-ca) deze bobines tegen. Aangezien de T4 motor natuurlijk ook gewoon een Ford ecoboost motor is vermoed ik dat deze gewoon gaan passen, maar is er misschien iemand hier dit dat kan bevestigen? Ik wil er sowieso 1 of 2 bestellen om er ten alle tijden eentje als reserve achter de hand te hebben.