Sinds kort op dit forum en moet nog wennen aam de lay-out en werking. Als je foto's toevoegt aan een topic zijn ze klein. Maar kennelijk kunnen ze ook groter zichtbaar worden in je topic. Heb dat inmiddels wel gezien. Hoe doe je dat?
Onderop klikken op click here to add or edit atachments
Foto toevoegen klaar.
Dan krijg je de foto zoals in jouw antwoord, inderdaad. Dat had ik al gevonden. Maar heb ook gezien dat foto's groter getoond worden in het topic. En hoe je dat voor elkaar krijgt?
Onderop klikken op click here to add or edit atachments
Foto toevoegen klaar.
Dan krijg je de foto zoals in jouw antwoord, inderdaad. Dat had ik al gevonden. Maar heb ook gezien dat foto's groter getoond worden in het topic. En hoe je dat voor elkaar krijgt?
Dat ligt er aan hoe mensen de foto's posten. Je kan een foto direct naar het forum uploaden of met de juiste forum tags via een externe host in je bericht zetten, zoals dit:
Okay, dank voor de verheldering. Ik werk niet met sites waar ik mijn foto's moet uploaden etc. Teveel gedoe en ze kunnen ook zo maar weer weg zijn, heb ik inmiddels gelezen.
Dan maar zo laten. Erop klikken geeft ook een wat groter plaatje.
Zeker een mooi plaatje maar voor de duidelijkheid, niet mijn plaatje
Het klopt wat je zegt, wat ik gedaan heb is; klikken op de foto - van Hermanusb in dit geval -, met de rechtermuis knop de link van de foto gekopieerd en vervolgens deze link tussen [img] [/img] geplakt.
Zodra deze link niet meer actief is, zul je idd de foto niet meer zien. Dat zie ook wel gebeuren met gehoste foto’s.
Zeker een mooi plaatje maar voor de duidelijkheid, niet mijn plaatje
Het klopt wat je zegt, wat ik gedaan heb is; klikken op de foto - van Hermanusb in dit geval -, met de rechtermuis knop de link van de foto gekopieerd en vervolgens deze link tussen [img] [/img] geplakt.
Zodra deze link niet meer actief is, zul je idd de foto niet meer zien. Dat zie ook wel gebeuren met gehoste foto’s.
Okay, dank voor de verheldering. Ik werk niet met sites waar ik mijn foto's moet uploaden etc. Teveel gedoe en ze kunnen ook zo maar weer weg zijn, heb ik inmiddels gelezen.
Dan maar zo laten. Erop klikken geeft ook een wat groter plaatje.
PS, Mooi plaatje overigens.
Naast auto’s en motoren is fotografie mijn grote hobby.
Ik heb nog nooit gehoord dat iemand online gehoste foto’s kwijtraakte?
Wat wél gebeurd is (kwalijk) is dat gratis hosting op enig moment omgezet werd, wordt en ongetwijfeld zal worden naar betaalde accounts en iemand dan de keuze krijgt om zijn account om te zetten naar een betaald of als ie dat niet wilt een bepaalde termijn krijgt om zijn werk veilig te stellen.
“Zomaar verdwijnen” gebeurt dus niet.