Gisteren zijn we terug gekomen van een week in Zuid Frankrijk met de V70.
De wagen heeft inmiddels de 330k aangetikt maar de reis is zonder problemen verlopen. Had ook niet anders verwacht want mijn wagen heeft onlangs zeeeeer groot onderhoud gehad bij Dennis. De getande bus tussenbak (AWD), aandrijfassen links en rechts voor, veerpootrubbers en lagers en de schokdempers aan de voorzijde zijn allen door nieuwe vervangen waarna ik een zeer strak sturende en rijdende wagen terug heb.
Twee van onze kinderen met rijbewijs waren erbij waardoor er op tijd gewisseld kon worden en ikzelf in de mogelijkheid was om ook op andere dingen te letten. En dan zie je rare / gevaarlijke dingen op de weg. Op de Peage reed er een Fransman in een Kangoo voor ons die een 2-persoon bed op de imperiaal vervoerde dat slechts met een dun touwtje was bevestigd. Dit geheel ving zoveel wind dat het aan de voorzijde meer dan een halve meter omhoog kwam. Snel ingehaald want ik was bang dat die touwtjes het niet meer lang zouden uithouden.
Op de terugweg reed er in de buurt van Metz een Hollandse V70 voor ons met het kenteken dat slechts 1 cijfer met dat van mijn V70 verschilt: die van mij begint met 31, de ander met 30. Dat vond ik uniek om die daar te zien rijden.
Bij Air de Capellen in Luxemburg zag ik onderstaande foto die ook van lef toont. De dakkoffer lag los op het dak zonder dwars dakrails!!
De wagen heeft inmiddels de 330k aangetikt maar de reis is zonder problemen verlopen. Had ook niet anders verwacht want mijn wagen heeft onlangs zeeeeer groot onderhoud gehad bij Dennis. De getande bus tussenbak (AWD), aandrijfassen links en rechts voor, veerpootrubbers en lagers en de schokdempers aan de voorzijde zijn allen door nieuwe vervangen waarna ik een zeer strak sturende en rijdende wagen terug heb.
Twee van onze kinderen met rijbewijs waren erbij waardoor er op tijd gewisseld kon worden en ikzelf in de mogelijkheid was om ook op andere dingen te letten. En dan zie je rare / gevaarlijke dingen op de weg. Op de Peage reed er een Fransman in een Kangoo voor ons die een 2-persoon bed op de imperiaal vervoerde dat slechts met een dun touwtje was bevestigd. Dit geheel ving zoveel wind dat het aan de voorzijde meer dan een halve meter omhoog kwam. Snel ingehaald want ik was bang dat die touwtjes het niet meer lang zouden uithouden.
Op de terugweg reed er in de buurt van Metz een Hollandse V70 voor ons met het kenteken dat slechts 1 cijfer met dat van mijn V70 verschilt: die van mij begint met 31, de ander met 30. Dat vond ik uniek om die daar te zien rijden.
Bij Air de Capellen in Luxemburg zag ik onderstaande foto die ook van lef toont. De dakkoffer lag los op het dak zonder dwars dakrails!!
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).