Even voorstellen : Mijn naam is Jan Matton, ben belg en ben 54 jaar. Steeds rijd ik met Volvo. Ik werk als production manager bij een tapijtgarenbedrijf.
Voorheen had ik een :
*240 GT (met overdrive)
*240 GT (met 5 versnellingen)
*850 2.5 20V
*850 T5
en nu dus een
*S60R AWD, sinds vorige week.
De R heeft 161.000 km en is van 2003.
Foto's van de S60R volgen.
Ik heb momenteel de foutmelding "instelling chassis service vereist" op mijn S60R. Na herstart is de fout eerst weg maar komt al snel terug. Volgens de dealer zit er een fout in de SUM module en die zou circa 650 € kosten !!! Hoe groot is de kans dat dit juist is? Heb al een gelijkaardig verhaal gelezen van iemand in USA en daar bleek het aan een beschadigde kabel te liggen. Hoe goed is de diagnose software voor Volvo??? Als de schokdemper via de bekabeling een fout doorstuurt naar de module, moet men dan besluiten dat de module faalt? Of zie ik dat te simpel?
Jan
Voorheen had ik een :
*240 GT (met overdrive)
*240 GT (met 5 versnellingen)
*850 2.5 20V
*850 T5
en nu dus een
*S60R AWD, sinds vorige week.
De R heeft 161.000 km en is van 2003.
Foto's van de S60R volgen.
Ik heb momenteel de foutmelding "instelling chassis service vereist" op mijn S60R. Na herstart is de fout eerst weg maar komt al snel terug. Volgens de dealer zit er een fout in de SUM module en die zou circa 650 € kosten !!! Hoe groot is de kans dat dit juist is? Heb al een gelijkaardig verhaal gelezen van iemand in USA en daar bleek het aan een beschadigde kabel te liggen. Hoe goed is de diagnose software voor Volvo??? Als de schokdemper via de bekabeling een fout doorstuurt naar de module, moet men dan besluiten dat de module faalt? Of zie ik dat te simpel?
Jan