Hier ist'ie weer, melding is terug, zelfde gezeik als paar maanden terug.
Melding verschijnt (soms) onder het rijden, daarna vallen toerenteller en tempertuurmeter uit.
Bij uitzetten krijg je de motor niet meer aan. Startmotor draait, maar motor zelf springt niet aan.
Twee meldingen: Anti Skid Service vereist en soms ook Laadsysteem service vereist.
Bij de laatste keer starten (hij was nog koud en had niet gereden) kreeg ik de melding "Storing Remsysteem, stop auto z.s.m.
De garage kan het ook niet direct vinden, na uitlezen CEM en of CAN storingen, maar ook niet altijd.
Het is voorgekomen dat'ie na het weekend gewoon startte en ik naar de garage ben gereden, alwaar alle storingen waren verdwenen. Zonder problemen 40 km naar werk gereden. Op terugweg zelfde probleem...wéér de ANWb erbij, die kennen me ook al bij mijn voornaam en waarschuwden me dat er maar 2 keer gesleept kan worden
Betrouwbaar is de auto niet meer. Daarnaast kunnen ze bij Volvo ook niet de vinger op de zere plek leggen wat't alleen nog maar onzekerder maakt. Ik lees ook op 'problemcar' dat er geen éénduidige oplossing is en men veelal in het duister tast.
Balen, zeker na net een reparatie van kleine 900,-.
Wordt er zo'n beetje moedeloos van, toch niet echt verwacht bij het kopen van een Volvo.