Zojuist klaar met de audio upgrade naar Premium Sound.
Maar nu nog de volgende problemen oplossen...
Wie kan helpen?
Ik heb mijn volvo nog maar net en heb in het begin een aantal beginnersfouten gemaakt:
1. Zonder accu los te koppelen, de CFE achter de radio gebouwd. (ECC niet losgekoppeld)
2. Eerste keer deurkaart openen zorgde voor een spiegel inklapvolgorde storing. (met zekering opgelost)
3. Daarna wederom zonder accu los te koppelen de deurkaarten verwisseld en dus alle stekkers los.
4. Dealer heeft als het goed is de software van de computers geüpdate maar dus geen storingen opgelost of gemeld. En lampjes in ECC vervangen.
5. Paar keer radio losgekoppeld en versterkerkabel gewisseld (Accu losgekoppeld)
6. Vervolgens de deurspeakers en versterker ingebouwd (Accu losgekoppeld)
Problemen nu zijn:
1. Bijrijdersraam gaat nu nog maar alleen open en dicht door schakelaar in te houden. (CFE zou ervoor zorgen dat hij in 1x dicht gaat, in 1x omhoog deed hij al)
2. Spiegels gaan in achteruit niet meer naar geheugenstand 3 (CFE functie welke nu niet meer lijkt te werken).
3. Afsluiten bij 15km/h werkt ook niet meer. (CFE functie)
4. Volgens mij ontwasemen de spiegels ook niet, zoals de foutmelding ook voorspeld
Verder lijkt alles nog wel te werken..
Bij uitlezen en wissen blijven er 3 storingen met rood staan.
Kunnen er computers sneuvelen door los te koppelen zonder accu los te halen? Of lijken dit stekker/contact storingen?
Zekeringen heb ik nog niet gechecked...
Als dit maar goedkomt, Volvo v70n en computers... Of valt dit nog wel mee?
Update: langzaam aan lijken bepaalde dingen weer te gaan werken...
Zou dit te maken hebben met de verouderde software versies van de computers?
Hoe kan ik in vida zien of ik de meest recente versie heb en welke computers zijn uberhaupt te updaten?
Maar nu nog de volgende problemen oplossen...
Wie kan helpen?
Ik heb mijn volvo nog maar net en heb in het begin een aantal beginnersfouten gemaakt:
1. Zonder accu los te koppelen, de CFE achter de radio gebouwd. (ECC niet losgekoppeld)
2. Eerste keer deurkaart openen zorgde voor een spiegel inklapvolgorde storing. (met zekering opgelost)
3. Daarna wederom zonder accu los te koppelen de deurkaarten verwisseld en dus alle stekkers los.
4. Dealer heeft als het goed is de software van de computers geüpdate maar dus geen storingen opgelost of gemeld. En lampjes in ECC vervangen.
5. Paar keer radio losgekoppeld en versterkerkabel gewisseld (Accu losgekoppeld)
6. Vervolgens de deurspeakers en versterker ingebouwd (Accu losgekoppeld)
Problemen nu zijn:
1. Bijrijdersraam gaat nu nog maar alleen open en dicht door schakelaar in te houden. (CFE zou ervoor zorgen dat hij in 1x dicht gaat, in 1x omhoog deed hij al)
2. Spiegels gaan in achteruit niet meer naar geheugenstand 3 (CFE functie welke nu niet meer lijkt te werken).
3. Afsluiten bij 15km/h werkt ook niet meer. (CFE functie)
4. Volgens mij ontwasemen de spiegels ook niet, zoals de foutmelding ook voorspeld
Verder lijkt alles nog wel te werken..
Bij uitlezen en wissen blijven er 3 storingen met rood staan.
Kunnen er computers sneuvelen door los te koppelen zonder accu los te halen? Of lijken dit stekker/contact storingen?
Zekeringen heb ik nog niet gechecked...
Als dit maar goedkomt, Volvo v70n en computers... Of valt dit nog wel mee?
Update: langzaam aan lijken bepaalde dingen weer te gaan werken...
Zou dit te maken hebben met de verouderde software versies van de computers?
Hoe kan ik in vida zien of ik de meest recente versie heb en welke computers zijn uberhaupt te updaten?
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).