Hoi!
inmiddels alweer de eerste beurt gepasseerd en meer dan 20.000km er bij gezet zonder noemenswaardige problemen behalve..:
- op gas liep ie in het begin slecht, na een bezoekje aan verdampere loopt ie als een zonnetje,
- de auto trekt al vanaf het begin naar rechts, ook na meerdere keren uitlijnen. dit blijkt een veelvoorkomende ''eigenschap" te zijn. oplossing nu is dat het camber rechts maximaal negatief en links maximaal positief staat (of andersom, ik haal het altijd door de war). dit lost het probleem een beetje op. ik heb er mee leren leven...
-that's it...
-of niet? tijdens een grote beurt zijn de remmen vervangen en bleken de remklauwen voor verrot te zijn. daar dus nieuwe op gekomen. deze piepen nu enorm aan de achterkant bij het nemen van een bocht, daarvoor nog maar eens terug.
maar nu zit ik met het volgende probleem; als de auto koud is en bijvoorbeeld een nacht heeft gestaan, dan moet ik vaak 10 seconden starten voor de auto aanslaat. Warm starten gaat perfect. Na enkele fora erop na te hebben gelezen lijkt de meest voor de hand liggende oplossing om eerst eens het brandstoffilter te vervangen. Met een paar foto's erbij onder de auto gedoken maar warempel, er is nergens een brandstoffilter te bekennen! Normaal gesproken zou deze net voor de achterwielen links en soms rechts moeten zitten... Zit er eigenlijk wel een brandstoffilter op de bi-fuel en waar zou ik die moeten vinden? Alvast bedankt!
En nu we het er toch over hebben, zit er op de CNG versie ook een gasfilter ergens?
inmiddels alweer de eerste beurt gepasseerd en meer dan 20.000km er bij gezet zonder noemenswaardige problemen behalve..:
- op gas liep ie in het begin slecht, na een bezoekje aan verdampere loopt ie als een zonnetje,
- de auto trekt al vanaf het begin naar rechts, ook na meerdere keren uitlijnen. dit blijkt een veelvoorkomende ''eigenschap" te zijn. oplossing nu is dat het camber rechts maximaal negatief en links maximaal positief staat (of andersom, ik haal het altijd door de war). dit lost het probleem een beetje op. ik heb er mee leren leven...
-that's it...
-of niet? tijdens een grote beurt zijn de remmen vervangen en bleken de remklauwen voor verrot te zijn. daar dus nieuwe op gekomen. deze piepen nu enorm aan de achterkant bij het nemen van een bocht, daarvoor nog maar eens terug.
maar nu zit ik met het volgende probleem; als de auto koud is en bijvoorbeeld een nacht heeft gestaan, dan moet ik vaak 10 seconden starten voor de auto aanslaat. Warm starten gaat perfect. Na enkele fora erop na te hebben gelezen lijkt de meest voor de hand liggende oplossing om eerst eens het brandstoffilter te vervangen. Met een paar foto's erbij onder de auto gedoken maar warempel, er is nergens een brandstoffilter te bekennen! Normaal gesproken zou deze net voor de achterwielen links en soms rechts moeten zitten... Zit er eigenlijk wel een brandstoffilter op de bi-fuel en waar zou ik die moeten vinden? Alvast bedankt!
En nu we het er toch over hebben, zit er op de CNG versie ook een gasfilter ergens?