Achter de grill lijkt mij persoonlijk vrij onnodig, daar vliegt echt niet zomaar een steen doorheen van het formaat dat je condensor kan beschadigen. En al zeker niet rechtlijnig... bij mij iig zaten duidelijk alle beschadigingen aan de onderzijde, achter het open gat.
Volgens de berichten heb ik blijkbaar 2 hele pakken nodig als ik achter de grille en de open onderkant wil afdekken. Weet niet of je zoveel nog hebt liggen
Bij mij is het een paar weken geleden ook gebeurd en nu lagen er al steentjes in de hoekjes dus het is geen luxe als je alles heel wil houden.
Gewoon gekocht bij een automaterialen shop voor 13.25 125X30 cm meer als genoeg aan.
Hierbij een foto van mijn oude condensor.
Zoals je ziet heeft het onderste deel het meest te lijden gehad door steenslag.
Maar je ziet dat het bovenste deel achter de grille ook niet ongeschonden is gebleven. Wel minder steenslag, maar hele delen zijn dichtgekoekt door insecten.
Nu weet ik natuurlijk niet wat de kvs-temperatuur doet wanneer je er een caravan achter hangt bij hoge temperaturen. Het houdt natuurlijk wel meer rijwind tegen.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Als je bezig bent, en je krijgt hem er net niet goed op, dan helpt het ook wel eens om de onderste schroeven van de bumper los te halen, kun je net een paar cm extra werkruimte mee maken
Bumper is er zo af Alex. Ik kan je wel helpen als je dat wil, heb het een stuk of 10 keer gedaan nu.
Wel altijd met kit vast gemaakt, en de eerste dagen tywraps voor de zekerheid
Van de zomer wil ik eindelijk eens de led stadslichten gaan plaatsen, aangezien ik dan toch de bumper er af moet hebben om de lampen te kunnen uitbouwen ga ik ook maar eens overwegen om gaas achter de bumper te monteren. Vooral de foto van OHZ274 heeft me overtuigd van de noodzaak....