gans vol op het raam

Barre gaander
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 100
Subject:

gans vol op het raam

· 
Posted: 16.04.2022 - 20:36  ·  #1
Gans vol op je raam,schrik je te pletter...😲😲😲

headlight
VolvoV70forum member
Geslacht:
Leeftijd: 27
Subject:

Re: gans vol op het raam

· 
Posted: 16.04.2022 - 21:01  ·  #2
Kolere dat is een klap geweest :o

Hopelijk geen andere schade dan een gans, onderbroek en ruit?
BBS
VolvoV70forum core member
Geslacht: n/a
Leeftijd: 53
Subject:

· 
Posted: 16.04.2022 - 21:09  ·  #3
Beetje dezelfde klap als ik hem toen met die zwaan had. Boog het voorraam een kleine 30 cm naar binnen toe…

Maar dat zal ongetwijfeld een beste rotklap geweest zijn, afgaande gevalletje zwaan😁
Je was daarna wel goed wakker!🤣
yes996
Subject:

· 
Posted: 16.04.2022 - 21:17  ·  #4
Heb toen ik een Audi 100 met een gewone voorruit had eens een meeuw door de voorruit gehad. Zijn vleugel schampte mijn gezicht open. Veel geluk gehad dat hij niet vol op mijn gezicht was gekomen. Had ik nu geen Volvo gereden.... O-)
Barre gaander
Supporting Member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 16.04.2022 - 21:25  ·  #5
Was bij mijn collega donderdag in de buurt van drachten gebeurd....hij schrok zich te pletter😆
Gewoon nog de dag mee vol gemaakt🤔🤔....s,middags 0 op t rekest,geen leen trekker beschikbaar met voorloopas dus heeft hij vrijdag ook nog mee gereden ...pendel met dubbele 20foot containers totaal gewicht 60ton A,dam>Z,dam cacaoboter
Hij werd vrijdag rond de middag in zaandam aan de kant gezet,geen meter meer rijden.
Doeke Dobma
Supporting Member
Subject:

· 
Posted: 17.04.2022 - 06:18  ·  #6
Meneer had ‘naar eigen zeggen’… volgens mij geloven ze hem niet ;)
flevodirk
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 54
Subject:

· 
Posted: 17.04.2022 - 08:01  ·  #7
“ Hij zei meneer tegen me!”

Tja, je ziet het vrij snel dat het ongeluk enkele uren geleden is, dus die smoes van je collega was niet bepaald goed te noemen! (De veren zijn wel grotendeels verdwenen na enige tijd, bloed e.d. zal hij wel wat verwijderd hebben om toch nog wat zicht te hebben, waar was het precies?.. dat soort dingen)

In zulke gevallen moet je gewoon je verlies nemen (ja de baas ook!) en alleen met een veilige aftocht bezig zijn; afslepen en niet meer rijden. Nu heeft de baas volgens mij alleen maar meer kosten en logistieke uitdagingen gehad, gezien “ geen meter meer rijden” !
Barre gaander
Supporting Member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 17.04.2022 - 09:10  ·  #8
Heren ik ben het op alle fronten eens,had al donderdagmiddag gezegd dat als je gespot word door de hermandad...je geen meter meer rijd plus t feit dat t best wel link is om een grote blinde vlek te hebben in je voorraam.
Hij is feitelijk mede eigenaar van t bedrijf...en ja,nu kost t een bak geld extra.....ze hebben gegokt en verloren enige +pluntje : klanten zijn/waren bedient en tevreden.
BBS
Subject:

· 
Posted: 17.04.2022 - 09:18  ·  #9
……. maar aan het einde van het verhaal is iedereen tevreden behalve de knip. Die heeft een grote scheur opgelopen.
Erg jammer dat het zo ging maar die blauwpetters in Zaandam zijn ook wel hele grote zeurkousen.

Snel een nieuw raam erin en doorrrrrrr😃
Barre gaander
Supporting Member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 17.04.2022 - 09:37  ·  #10
Quote door BBS

dat nieuwe raam word nog spannend,moest grondig gezocht worden want....raam zit vol met sensors en is niet zomaar uit t magazijn te pakken.
raam word er in gekit en moet dan 4 tot 5 uur uitharden en dan moet alles gekalibreerd worden kortom...zijn er de hele dag mee bezig.
bartk
Geslacht:
Leeftijd: 54
Subject:

· 
Posted: 17.04.2022 - 16:34  ·  #11
compleet niet te vergelijken, maar ik vond dit op mijn achter deur van mijn huis. Twee dagen gleden hoorde ik beneden wel een haarde klap maar kon toen niks vinden. Ik heb er wel om gelachen.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
ProVolvo
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 65
Subject:

· 
Posted: 17.04.2022 - 21:54  ·  #12
Bart, dat is een afdruk van de vredesduif. Alleen mis ik een afdruk van het palmtakje dat hij in zijn mond heeft. ;-)
Wel een mooie boodschap bij jou aan huis zo vlak voor Pasen.
Piet_piraat
Subject:

· 
Posted: 18.04.2022 - 07:18  ·  #13
Quote door BBS

……. maar aan het einde van het verhaal is iedereen tevreden behalve de knip. Die heeft een grote scheur opgelopen.
Erg jammer dat het zo ging maar die blauwpetters in Zaandam zijn ook wel hele grote zeurkousen.

Zeurkousen? Iedereen tevreden?
Je rijdt verdomme met tig ton rond, zicht in een vrachtwagen is toch al suboptimaal en dan besluit je met nog 30% zicht door je voorruit toch maar half Nederland door te crossen? Twee dagen achter elkaar?
Zo'n griep de behanger zal iemand doodrijden omdat ie een dode hoek heeft waar een compleet vrachtschip in past...
BBS
Subject:

· 
Posted: 18.04.2022 - 09:02  ·  #14
Quote door Piet_piraat

Quote door BBS

Zeurkousen? Iedereen tevreden?
Je rijdt verdomme met tig ton rond, zicht in een vrachtwagen is toch al suboptimaal en dan besluit je met nog 30% zicht door je voorruit toch maar half Nederland door te crossen? Twee dagen achter elkaar?
Zo'n griep de behanger zal iemand doodrijden omdat ie een dode hoek heeft waar een compleet vrachtschip in past...

Nou nou nou….
Zullen we het dan even niet hebben over die automobilisten die een klein vlakje van het voorraam en zij raam schoonmaken en dan weg kachelen zodra het gevroren heeft?

En je ziet echt nog wel wat hoor, zelfs met die zwaan op het raam zag je nog wel wat.
Barre gaander
Supporting Member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 18.04.2022 - 09:13  ·  #15
Ik dacht al....waar blijft de vinger-brigade😉😉

Selected quotes for multi-quoting:   0