gasklephuis

nav trosradar uitzending

T6
Forumlid.
Geslacht: n/a
Subject:

Re: gasklephuis

· 
Posted: 06.02.2009 - 21:02  ·  #31
en?

:P

hij wordt in iedergeval gevolgd door de C30 en de BMW,.

Ik vraag me vaak af hoe deit soort onderzoeken wordt gehouden.

Zet iemand die matig tevreden is over een volvo in een kia, en laat hem dan die beoordelen na even veel km... zal mij niet verbazen dat de kia dan veel slechter wordt beoordeeld.

Het type rijder beoordeeld elke auto anders, sommige vinden auto's nu eenmaal voornamelijk gebruksvoorwerpen, andere vinden het leuk en hun hobby :)
me
Administrator
Geslacht:
Leeftijd: 39
Homepage: volvov70forum.com
Subject:

· 
Posted: 06.02.2009 - 21:40  ·  #32
Wat overigens grappig is, is dat ze dus die KIA ceed vergelijken met een C30 terwijl die rommelbak eerst in een S60 rijdt. is toch een andere prijsklasse.

En dit onderzoek is duidelijk gericht op prijsklasse...
Hans36

Subject:

· 
Posted: 06.02.2009 - 22:20  ·  #33
Quote door me
Wat overigens grappig is, is dat ze dus die KIA ceed vergelijken met een C30 terwijl die rommelbak eerst in een S60 rijdt. is toch een andere prijsklasse.

En dit onderzoek is duidelijk gericht op prijsklasse...

Precies, een S60 rijder stapt niet over op een ceed. Als ik Volvo echt zo spuugzat zou zijn dan stapte ik wel over op Audi of een ander degelijk merk.
leo

Subject:

· 
Posted: 08.02.2009 - 00:37  ·  #34
hallo,ik ben wel serieus!!!!! Heb een s80 van 99 en dat gasklephuis....ja,ben ook gek gemaakt door radar......is dat nou echt zo vreselijk als ze vertellen?
Hoop t niet en zo ja ......hoe komje er achter?En wat kost eventueel herstel
Groeten,Leo
Hans36

Subject:

· 
Posted: 08.02.2009 - 12:07  ·  #35
Hallo Leo,

Om te beginnen niet alle Volvo's krijgen ermee te maken, ik hoor cijfers van 3 tot 5 procent. Neem het anders ruim en maak er 10 procent van. Het betreft hier de benzine motoren 140 en 170 pk van 1999 tot 2002.
De kosten zijn enorm verschillend, sommige garages vragen 600 euro andere laten de rekening oplopen tot 1000 euro. Ben jezelf handig kan je hem opsturen naar een revisie bedrijf en ben je voor 400 euro ongeveer klaar. het blijft een hoop geld, maar niemand heeft ooit gezegd dat Volvo rijden goedkoop is, en ik hou in mijn achterhoofd met ieder automerk is er wel iets.

gr Hans
me
Administrator
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 08.02.2009 - 12:41  ·  #36
De symptonen hiervan zijn spontane motoruitval zonder reden. Als je de auto weer start rijdt hij dan weer gewoon door. De auto's die hier last van kunnen hebben zijn de benzineauto's met type:

VOLVO / 700 2000
VOLVO / 740 2000
VOLVO / 780 1999
VOLVO / 850 1999-2000
VOLVO / 855 2000
VOLVO / C70 1999-2002
VOLVO / C70 CONVERTIBLE 1999-2001
VOLVO / COTTRELL 1999
VOLVO / S40 2000-2001
VOLVO / S60 1999-2002
VOLVO / S70 1999-2000
VOLVO / S80 1999-2001
VOLVO / S90 1999
VOLVO / V40 2000-2001
VOLVO / V70 1999-2002
VOLVO / V70XC 1999-2001
VOLVO / V90 1999
VOLVO / X70 1999
VOLVO / XC70 2001
Guestuser

Subject:

· 
Posted: 08.02.2009 - 16:44  ·  #37
een byzonder goedenavond lieve volvo-istjes
hier is tie weer.................................................
speciaal voor jullie het allerlaatste nieus over volvo
neem aan dat jullie een beetje engels verstaan
kort samengevat: het gaat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
erg slecht met volvo, ze gaan cq zijn bijna naaar de -tuut-
bron: cnn-america today

Volvo is definitely in crisis...Volvo cars North America announced a 48.8%drop in August sales compared to 2007(last year the drop was over 15%).In Sweden,its second biggest and mother market, it is outpaced by VW!!!Volvo needs to change everything...the new XC60 is not going to change a lot...Volvo C30 is a total failure except for some markets(such as the UK and France),Volvo S40 is too small as V50 is for a Volvo estate(400litres?),Volvo S60 is too old,Volvo V70 too dull(esp the rear) and XC70 does it all but not that well,XC90 gets older and older,C70 is a bright exception and S80 is not as good as it ought to be and not that different to the older model...but the most important problem is the lack of fuel efficient engines...what about hybrids?more sophisticated diesel engines?and the 4 cylinder engines for Europe are outdated and underpowered too...(with an average of 190g/km of C02 for all cars sold in Europe in 2007,Volvo is the less efficient European brand (exotic like Porsche or Ferrari) BMW with their M cars made 170g/km, Mercedes with AMG 180g/km and PSA/FIAT 140g/km)
An another factor is Volvo's inefficiency to sell cars loaded with millions of expensive features that could make even the C30 profitable at the US market...

nauw wederom een prettige avond, en hopen maar dat ie start morgenochtend vroeg in de sneeuw (houden die gasklephuizen niet van)

met oprechte deelneming
rommelbak
gsx750r

Subject:

· 
Posted: 08.02.2009 - 17:57  ·  #38
Quote door me
Mensen,

Ik ben in principe tegen het sluiten van topics en heb mij ook voorgenomen dit (in principe) niet te doen, maar als één bericht 3x het woord rot op bevat dan komt het toch wel in de buurt.

Ik snap best dat het vervelend is als een auto kuren heeft en dat hierover gediscussierd wordt kan ik begrijpen.

Maar als je dan een bericht plaatst, laat het dan tenminste inhoud hebben.

Als we gaan schelden sluit in het topic en als hierover dan een topic komt ga ik over op verbannen.

Nogmaals... iedereen heeft het recht op zijn mening, maar ga niet gewoon in het rond lopen schelden!

me,

Jij bent administrator en jouw visie kan ik wel begrijpen. Maar ik wil je gewoon vriendelijk verzoeken een ban toch nog eens opnieuw te overwegen.

Tijdens het registreren heeft rommelbak een keuze moeten maken uit de onderstaande 3 mogelijkheden.

* Ik ben het eens met deze condities en ben ouder dan of precies 13 jaar
* Ik ben het eens met deze condities en ben jonger dan 13 jaar
* Ik ben het niet eens met deze condities

De 3de mogelijkheid kunnen we buiten beschouwing laten omdat hij toegang heeft gekregen tot het Forum.

Maar bij de mogelijkheden 1 en 2 heeft hij hoe dan ook gelogen of althans niet de gehele waarheid verteld.

Hij heeft als leeftijd 55 jaar opgegeven. Lichamelijk zal dit ongetwijfeld juist zijn maar zijn verstandelijke vermogen is in de ontwikkeling overduidelijk achtergebleven. Ik vrees zelfs dat hij het niveau van een 13-jarige ook nooit zal bereiken. Immers na je 40e wordt alles langzaam maar zeker al weer minder en intussen is hij de 40 al weer 15 jaar gepasseerd.

Buiten het feit dat hij nu ook al off-topic is, denk ik dat de aanwezigheid van deze en ik zal me voorzichtig uitdrukken, toch duidelijk aantoonbaar verstandelijk achtergebleven persoon het Forum geen goed zal doen. Sterker nog, zijn aanwezigheid is een belediging voor de rest van de deelnemers !
Guestuser

Subject:

· 
Posted: 08.02.2009 - 18:51  ·  #39
de bewuste volvorijder verwisselt de boodschapper met de boodschap
het is de boodschap beste man waarom het in het onderhavige topic gaat

reeds ver voor de middeleeuwen had men in de gaten dat als met de
boodschapper doodknuppelde dat de boodschap de boodschap bleef

of je het nu wilt of niet....................

VOLVO VERKEERT IN CRISIS
minirep

Subject:

· 
Posted: 08.02.2009 - 19:12  ·  #40
Ok laten we maar een stemronde doen Rommelbak er afknikkeren ja of nee

mijn antwoord is ja liefst direct
Guestuser

Subject:

· 
Posted: 08.02.2009 - 19:16  ·  #41
gooi me er maar af, onder het tapijt met de waarheid
er heerst hier een soort volvofielenmentaliteit
die hun mankementen en afwijkingen het liefst
onder elkaar houden, mag de buitenwereld niet weten
dat doet afbruik aan hun imago
en leidt tot een waardevermindering
van hun (te) dure volvo
Guestuser

Subject:

· 
Posted: 08.02.2009 - 19:18  ·  #42
gelukkig kun je op tros-radar wel zeggen wat de problemen zijn....
me
Administrator
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 08.02.2009 - 19:48  ·  #43
Ik denk toch echt dat als jij bij tros radar ook zo langdradig en doordrammend bent dat ze gaan knippen in de opname
actuning
Forumsponsor
Geslacht:
Leeftijd: 54
Homepage: actuning.nl
Subject:

· 
Posted: 08.02.2009 - 20:29  ·  #44
Dat we gewoon iemand van 55 jaar, die kennelijk op het nivo van 17 zit, niet gewoon negeren. Afknikkeren heeft geen zin, negeren meer.
Hans36

Subject:

· 
Posted: 09.02.2009 - 11:22  ·  #45
Quote door actuning
Dat we gewoon iemand van 55 jaar, die kennelijk op het nivo van 17 zit, niet gewoon negeren. Afknikkeren heeft geen zin, negeren meer.

Precies, je moet hem niet voeren maar gewoon negeren, dan gaat hij vanzelf weg.

Gr Hans

Selected quotes for multi-quoting:   0