Heb 7 mnd geleden een V70 D5 AWD Geartronic aangeschaft uit 2004 met slechts 108000KM (gecontroleerd) op de teller.
Nu met 128000KM is na een misschakeling de transmissie defect en moet volgens de dealer
vervangen worden. Kosten € 4000/4100 excl BTW (vervanging bak)
Misschakeling is uitgelezen en gereset, er waren geen andere meldingen
Tijdens het schakelen trad er een misschakeling op, display gef "-" (herkende dus de
juiste versnelling niet meer). Bak schakelde niet meer op wel terug.
Ik ben afgesleept door de ANWB, daar de auto alleen nog maar in de R sjoege gaf
"optrekken" was vergelijkbaar als met een tot op de draad versleten koppelingsplaat
Heeft er iemand ervaringen met een dergelijk probleem ?
Kan toch niet zo zijn dat bij een dergelijk kilometrage de bak vervangen moet worden ?
Auto is dealer onderhouden.
Coulance, garantie, aansprakelijkheden doet allemaal niet terzake, het gaat mij
om de storing.
Bespaar me svp de mails met bij de hande opmerkingen en reageer svp op het topic
Nu met 128000KM is na een misschakeling de transmissie defect en moet volgens de dealer
vervangen worden. Kosten € 4000/4100 excl BTW (vervanging bak)
Misschakeling is uitgelezen en gereset, er waren geen andere meldingen
Tijdens het schakelen trad er een misschakeling op, display gef "-" (herkende dus de
juiste versnelling niet meer). Bak schakelde niet meer op wel terug.
Ik ben afgesleept door de ANWB, daar de auto alleen nog maar in de R sjoege gaf
"optrekken" was vergelijkbaar als met een tot op de draad versleten koppelingsplaat
Heeft er iemand ervaringen met een dergelijk probleem ?
Kan toch niet zo zijn dat bij een dergelijk kilometrage de bak vervangen moet worden ?
Auto is dealer onderhouden.
Coulance, garantie, aansprakelijkheden doet allemaal niet terzake, het gaat mij
om de storing.
Bespaar me svp de mails met bij de hande opmerkingen en reageer svp op het topic