Goedemorgen, ik heb problemen met mijn geartronic….ik heb de bak een paar weken geleden laten spoelen en heb er nu ca. 1000 km mee gereden en het eerste vreemde verschijnsel is dat ie in een versnelling bleef hangen, volgens mij in de 3 of 4, dit was bij fors accelereren, met een harde bonk schakelde hij over, het was zo’n harde bonk, ik dacht dat de bak uit elkaar klapte! Gisteren zijn we met het gezin er even uit geweest en nadat ik een kwartiertje kalm had gereden haalde ik een auto in, ook een harde bonk vanuit de bak. Ik schrok er zo van dat ik niet meer weet in welke versnelling hij stond en of dat ie overschakelde, waarschijnlijk wel een kickdown. Ik zat met het zweet in m’n handen in de auto. Iedereen was er effe stil van.
Weten jullie misschien wat er loos is? De km-stand is ca 249.000, schakelde ervóór prima, heb de flush preventief laten doen. Ik ga over 1,5 week naar Oostenrijk…….
Graag je reactie,
Groetjes, Bart van Dessel
V70 D5 2004 black sapphire
Weten jullie misschien wat er loos is? De km-stand is ca 249.000, schakelde ervóór prima, heb de flush preventief laten doen. Ik ga over 1,5 week naar Oostenrijk…….
Graag je reactie,
Groetjes, Bart van Dessel
V70 D5 2004 black sapphire