Quote door K1aas
Hoi allemaal, wij zijn nu met V70 D5 (163pk) met geartronic in Frankrijk (Drôme) met caravan van 1500kg. Kleine 10000km geleden powerflush gedaan bij Gery. Hele heenreis handmatig geschakeld en niet hoger dan de vier. Toeren tussen 2500-3000. Toch al met al keer of vijf/zes vastslaan bak in vier en melding 'service vereist'. Eigenlijk vindt ik de geartronic een bagger product. De auto mag 1800kg trekken maar de koeling is niet goed, je moet handmatig schakelen en dan nog storingen. Met andere automerken/automaten altijd in D gereden. Ook met caravan heuveltjes op. Nu zelfs zonder caravan de Mt. Ventoux beklommen incl. handmatig schakelen maar toch nog vast slaan bak. Waardeloos. Volgend zomer is deze Volvo niet meer mijn eigendom denk ik. Enorm teleurgesteld in het product Volvo.
Waar heb jij gestaan, ik Dieulefit, Minont Ventoux doe ik ook met de hand i.v.m.de koeling.
De lange bult naar Lion in de 4 Airco uit en met 100 naar boven, dus het kan prima ook 1400 kilo aan de haak, en motor en pk gelijk, 500+ op de klok.