Zo te zien heb je dezelfde benzine motor als in mijn karretje Barto! De mijne is ook pas bij 240 dkm getuned.
Een erg fijne met een low-pressure turbo erop, komt snel op toeren en levert dan al veel kracht.
Ik heb de meeste winst/plezier gemerkt van een nieuwe Luchtmassameter of MAF sensor genoemd.
Een nieuwe TCV schijnt soms ook nodig zijn na 2 ton, maar ik heb weinig gemerkt van de vervanging van dat ding moet ik eerlijk zeggen.
Ook schijnt er iets met een turbodruksensor te zijn die je kan vervangen voor de sate 0 tuning (klaarmaken vooraf)
Na de nieuwe LMM reed mijn auto weer zalig icm de nieuwe VVT poelies die Poika/Blade erop gezet heeft is de motor heerlijk soepel geworden.
O Ja, bij Blade kan je dat allemaal laten doen, hij kan zien wat er vervangen moet worden en wat niet, hij zal je niets overbodigs rekenen. Of bij MMTS als je meer in oosten woont.. dat is ook een perfect adres.
Hopelijk heb je er wat aan, veel leuke en veilige km's gewenst hoor.
DJ
Een erg fijne met een low-pressure turbo erop, komt snel op toeren en levert dan al veel kracht.
Ik heb de meeste winst/plezier gemerkt van een nieuwe Luchtmassameter of MAF sensor genoemd.
Een nieuwe TCV schijnt soms ook nodig zijn na 2 ton, maar ik heb weinig gemerkt van de vervanging van dat ding moet ik eerlijk zeggen.
Ook schijnt er iets met een turbodruksensor te zijn die je kan vervangen voor de sate 0 tuning (klaarmaken vooraf)
Na de nieuwe LMM reed mijn auto weer zalig icm de nieuwe VVT poelies die Poika/Blade erop gezet heeft is de motor heerlijk soepel geworden.
O Ja, bij Blade kan je dat allemaal laten doen, hij kan zien wat er vervangen moet worden en wat niet, hij zal je niets overbodigs rekenen. Of bij MMTS als je meer in oosten woont.. dat is ook een perfect adres.
Hopelijk heb je er wat aan, veel leuke en veilige km's gewenst hoor.
DJ