De startpost nog eens rustig nalezend, denk ik niet dat de koppakking in deze de schuldige is. Dan zouden er veel meer andere problemen zijn.
Mijn idee is dat er minimaal 1 uitlaatklep verbrand is. Wat is er tijdens de eerder koprevisie precies gedaan (is dat te achterhalen?).
Tot slot; een verbrandde klep is (als dit aan de hand is) nooit een oorzaak op zich, het is een gevolg van een afwijkende verbrandings temperatuur.
Een oorzaak kan een te arm mengsel op LPG zijn icm onvoldoende onstekings vervroeging, maar op LPG kan ook een te -rijk- mengsel zorgen voor extreem hoge uitlaatgas temperaturen. LPG heeft als gasvormige brandstof immers niet de koelende eigenschappen die benzine wel heeft.
Nazien dus !
Mijn idee is dat er minimaal 1 uitlaatklep verbrand is. Wat is er tijdens de eerder koprevisie precies gedaan (is dat te achterhalen?).
Tot slot; een verbrandde klep is (als dit aan de hand is) nooit een oorzaak op zich, het is een gevolg van een afwijkende verbrandings temperatuur.
Een oorzaak kan een te arm mengsel op LPG zijn icm onvoldoende onstekings vervroeging, maar op LPG kan ook een te -rijk- mengsel zorgen voor extreem hoge uitlaatgas temperaturen. LPG heeft als gasvormige brandstof immers niet de koelende eigenschappen die benzine wel heeft.
Nazien dus !