Dag heren,
De titel zegt het al, de rhea's blijken een utopie. Maar Talos vind ik gelukkig ook mooi en die zijn iets minder zeldzaam.
Bij mijn vorige v70 (classic) had ik op een gegeven moment hifly 15" eronder zitten. Ik kan me voorstellen dat niet jullie voorkeur heeft maar toch reed dit niet verkeerd.
Nu had ik het idee om onder mijn huidige V70 uit 2006 de 15" te vervangen voor 17" velgen, vandaar de Rhea of Talos. Maar welke banden raden jullie aan. Als ik nu toch moet betalen dan wil ik ook een knap merk eronder.
Bij volvovelgen staat een set met dunlops, daar heb ik zelf hele nare ervaringen mee en die wil ik dus niet. Ik heb geen zin in winter en zomerbanden dus ze blijven gewoon het hele jaar eronder zitten. Hieronder een aantal zaken die voor mij wel redelijk belangrijk zijn.
Zo stil mogelijk
Zo comfortabel mogelijk, desnoods iets hogere band als dat kan.
Goede grip, liever meer slijtage dan glibberen en glijden
Mogen gewoon zomerbanden zijn, rond het vriespunt doe ik wel rustig aan.
Mag lekker breed zijn maar uiteraard geen rare geluiden bij het insturen.
Alle input is welkom. Alvast bedankt.
PS als iemand nog een setje Talos 17" weet te liggen dan houd ik me aanbevolen
De titel zegt het al, de rhea's blijken een utopie. Maar Talos vind ik gelukkig ook mooi en die zijn iets minder zeldzaam.
Bij mijn vorige v70 (classic) had ik op een gegeven moment hifly 15" eronder zitten. Ik kan me voorstellen dat niet jullie voorkeur heeft maar toch reed dit niet verkeerd.
Nu had ik het idee om onder mijn huidige V70 uit 2006 de 15" te vervangen voor 17" velgen, vandaar de Rhea of Talos. Maar welke banden raden jullie aan. Als ik nu toch moet betalen dan wil ik ook een knap merk eronder.
Bij volvovelgen staat een set met dunlops, daar heb ik zelf hele nare ervaringen mee en die wil ik dus niet. Ik heb geen zin in winter en zomerbanden dus ze blijven gewoon het hele jaar eronder zitten. Hieronder een aantal zaken die voor mij wel redelijk belangrijk zijn.
Zo stil mogelijk
Zo comfortabel mogelijk, desnoods iets hogere band als dat kan.
Goede grip, liever meer slijtage dan glibberen en glijden
Mogen gewoon zomerbanden zijn, rond het vriespunt doe ik wel rustig aan.
Mag lekker breed zijn maar uiteraard geen rare geluiden bij het insturen.
Alle input is welkom. Alvast bedankt.
PS als iemand nog een setje Talos 17" weet te liggen dan houd ik me aanbevolen