Defecte KVS tempsensor kan inderdaad noodloop (geen vermogen) veroorzaken.
Een paar weken geleden zelf (met een Diesel) meegemaakt.
Temp meter op het dashboard viel weg, kachel ging vol open en vermogen was weg.
Als het management niet weet hoe heet de motor is, dan gaat ie in noodloop.
14 euro voor een nieuwe sensor, een half uur zoeken naar een dop die diep genoeg is en dan in 30 seconden vervangen.
Een paar weken geleden zelf (met een Diesel) meegemaakt.
Temp meter op het dashboard viel weg, kachel ging vol open en vermogen was weg.
Als het management niet weet hoe heet de motor is, dan gaat ie in noodloop.
14 euro voor een nieuwe sensor, een half uur zoeken naar een dop die diep genoeg is en dan in 30 seconden vervangen.
) ongeveer hetzelfde gehad. Was in beide gevallen ook de temperatuursensor. Bij 1 van de 2 gaf die aan dat het -34 was. Heeeel slecht starten, knallen uit de uitlaat en daarna heel slecht rijden tot ie warm was. Daarna nog niet “je van het”. Volgens mij was het ook de sensor die bij de thermostaat zat. Motortemperatuur liep in het begin van de rit op de meter ook nauwelijks op, schommelde veel tot die ineens richting bedrijfstemperatuur ging. Waren twee ongeblazen Peugeots.