Volgens mij van het 850 forum.
Aso ?
Waarschijnlijk wel, maar gelijk heeft hij.
Ikzelf ben ook altijd goed voor minimaal 1,5 parkeerplaats, het liefst nog schuin ingeparkeerd.
Heb in het verleden meermaals schade opgelopen en niemand weet ergens van.
Dan maar een aso, of is dit een Volvo mentaliteit ? :bandit:
Ik heb dus vaak schades waar geen naam bijstaat! Pffff, Niet mijn mentaliteit maar misschien wel noodzakelijk! Anders blijf je aan de gang en ik ben zoooo moe! BMW blijft een ander slag mensen! Eerst ikke en dan de rest. Zakelijk heb ik veel BMW gereden en het zijn heerlijke auto's. Alleen de combi met de motor kan deze fabrikant niet leveren. Het sturen in een BMW blijft wel heerlijk! Ik kan er niks aan doen maar daar tipt een Volvo gewoonweg niet aan! (helaas) Of is het een puntje voor Volvo? Dat zou betekenen dat iedereen Volvo gaat rijden! En graag zie ik dat hoor! Zeker de grooooooote jongens!
Ze maken de vakken niet voor niets.... Ik vind het zelf een beetje aso. Lekker aan mijn eigen auto denken en dat jij dan geen parkeerplaats hebt jammer dan. Dan loop je maar verder met je Maxi Cosi als mijn auto maar op 2 plaatsen staat en ik weer krasvrij kan weg rijden.
Parkeer je auto niet in de buurt van winkelwagentjes en als je dan toch je auto krasvrij wilt houden dan laat je hem lekker thuis. Ik zal blij zijn als ik mijn V70 kan halen maar het is ook een gebruiksvoorwerp en daar komen (helaas) krasjes op. Ook als je hem dubbel parkeert.