Quote door Sjizzl
Ik heb vanavond het zaakje boven het blok los gehad. De stang van veerpoot naar veerpoot zit naar mijn idee nog aardig in de rubbers. Dat vierkante blok heeft veel spelling maar weet niet hoeveel normaal is. Ik had hem boven de put gezet maar m'n kofferbak lag vol en heb geen zin meer gehad die leeg te maken en m'n krik te pakken. Vanaf de onderkant lijkt het wel alsof de steun aan onderzijde bijrijders kant idd niet lekker meer is maar dat kan ik nu nog niet uitsluiten. Ik kom hier zeker op terug Pepijnz!
Net je foto's bekeken. Zonder twijfel is je steun onder de distributie aan het eind van z'n leven. Je blok hangt er net zo bij als de mijne destijds (zie preventieve reparaties).
Bij mij was de bovenste steun nog goed, torsiesteun heb ik wel vervangen.
Ik denk dat je een heel eind bent als je de distributiesteun vervangt. Wat GrunnS60 zegt, kom ff langs op de knutselmeeting. Of je kunt ook ff bij mij langsrijden in Literatuurwijk, vervangen is een half uurtje, rustig aan. Steun is te bestellen bij o.a. vparts.nl voor rond de 50 euro.
Speling op t rubber in de bovenste steun is normaal, als t rubber niet gescheurd is is ie normaal gesproken goed.
topic.php?t=11127