Henk, ik herken je opmerking. Ben me bewust van de optredende trilling/resonantie/brom. Daar ik in 2 fases (eerst de bovenste en 2 weken later de onderste) heb vernieuwd, is me duidelijk geworden, dat de meeste trilling wordt overgebracht door de onderste (bak)steun. Zeker een diesel zal van huis uit wat meer trilling voortbrengen en kan tot afname van comfort leiden. Ik heb een benzine auto waarbij zich minder trillingen voordoen, alleen bij stationair toerental waarneembaar. Vandaar dat ik ermee genoegen neem, stationair wat trilling te hebben, maar tijdens rijden geen waarneembare trilling heb.
Het gevoel leeft bij, dat de vermogensafgifte van de motor vloeiender naar de wielen gaat, omdat de motor strak in het chassis is opgesloten. Maar dat idee zou zelfs nog bij mij tussen de oren kunnen zitten...............
Het gevoel leeft bij, dat de vermogensafgifte van de motor vloeiender naar de wielen gaat, omdat de motor strak in het chassis is opgesloten. Maar dat idee zou zelfs nog bij mij tussen de oren kunnen zitten...............