Sinds kort heb ik last van een schommelend toerental als de snelheid constant blijft, cruisecontrol of niet maakt geen verschil.
Het onderstaande filmpje is op de snelweg op cruisecontrol met 100 kph al doet ie dit ook bij 50.
Daarnaast nog n filmpje van de scantool livedata, load bleef constant, heb geen idee wat hierbij nog meer van belang kan zijn, als er iets mist hoor ik het graag. De TPS heb ik nog gecontroleerd terwijl de motor uit stond, deze liep mooi vloeiend en versprong niet zoals in het filmpje te zien was. (hij loopt van 10-80% als ik de klep met de hand volledig open trek)
Onderstaande heb ik gecontroleerd:
- Bougies geïnspecteerd (zien er perfect uit en zijn volvo origineel)
- Koelvloeistof sensor geeft 90-95 aan op de scantool. (op bedrijfstemperatuur)
- De rotor en verdeelkap los gehad en geïnspecteerd
- Geen foutmeldingen in VOL-FCR.
In vida zag ik al verschillende dingen staan die ze aanraden, echter ben ik ook wel benieuwd wat jullie denken.
Het onderstaande filmpje is op de snelweg op cruisecontrol met 100 kph al doet ie dit ook bij 50.
Daarnaast nog n filmpje van de scantool livedata, load bleef constant, heb geen idee wat hierbij nog meer van belang kan zijn, als er iets mist hoor ik het graag. De TPS heb ik nog gecontroleerd terwijl de motor uit stond, deze liep mooi vloeiend en versprong niet zoals in het filmpje te zien was. (hij loopt van 10-80% als ik de klep met de hand volledig open trek)
Onderstaande heb ik gecontroleerd:
- Bougies geïnspecteerd (zien er perfect uit en zijn volvo origineel)
- Koelvloeistof sensor geeft 90-95 aan op de scantool. (op bedrijfstemperatuur)
- De rotor en verdeelkap los gehad en geïnspecteerd
- Geen foutmeldingen in VOL-FCR.
In vida zag ik al verschillende dingen staan die ze aanraden, echter ben ik ook wel benieuwd wat jullie denken.