Beste mede Volvo bezitters, wederom moet ik om hulp vragen. Ik ben sinds mei dit jaar een hele blije bezitter van een Volvo 2.4 uit 2006. De auto rijd heerlijk en ik geniet iedere keer weer. Het geluid was echt minder. Met name linksvoor was het veel zachter. Bij een mede forumlid heb ik daarom high performance luidsprekers gekocht incl een versterker. Geluid uit de radio is nu goed. Maar als ik stream via de bluetooth module van de Volvotech merk ik het volgende;
- geluid veel zachter (ook als ik het volume op mijn telefoon op max zet)
- een dynamoruis op de achtergrond (toon die meegaat met de toeren van de motor)
Heeft iemand dit eerder gehad? wat zou het kunnen zijn? Ik las ook iets van software updaten? Moet ik overstappen naar een andere bluetooth verbinding? Ik hoor graag wat jullie hiervan denken.
Alvast dank, Erik
- geluid veel zachter (ook als ik het volume op mijn telefoon op max zet)
- een dynamoruis op de achtergrond (toon die meegaat met de toeren van de motor)
Heeft iemand dit eerder gehad? wat zou het kunnen zijn? Ik las ook iets van software updaten? Moet ik overstappen naar een andere bluetooth verbinding? Ik hoor graag wat jullie hiervan denken.
Alvast dank, Erik