Geluidssignaal parkeersensor instellen

Kan die piep ook zachter?

fredp
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

Geluidssignaal parkeersensor instellen

· 
Posted: 22.10.2013 - 09:00  ·  #1
Hallo allemaal, Ik ben nieuw met Volvo en met dit forum (überhaupt met fora) en ben onlangs toegetreden tot de " big-smile-Volvo-v70 rijders" met een 2.4D uit 2009 en heb de volgende vraag: kan ik het geluid van de parkeersensoren (luide piep) instellen? Via de radio en de auto instellingen lukt het me niet. Iemand een idee? (behalve draadjes doorknippen;-) :P
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
V-driver
VolvoV70forum member
Geslacht:
Leeftijd: 53
Subject:

Re: Geluidssignaal parkeersensor instellen

· 
Posted: 22.10.2013 - 10:30  ·  #2
Goedenmorgen FredP.

Gefeliciteerd met je 2,4 D. Hij ziet er mooi uit. Weer een Flevolander die mij waarschijnlij bij gaat kunnen houden ... ;)

Dat geluidssignaal. Ik heb het idee dat de stereo ook zachter gaat spelen als je de achteruit inschakelt, probeer het eens met de volumetoetsen op je stuurwiel op het moment dat hij piept

Zelf vind ik het niet storend. Juist bij mijn vorige auto vond ik het storend dat hij niet luider kon en het speakertje helemaal achterin zat (Renault Laguna) Dan moest je zelf de stereo zachter zetten.

Alles is een kwestie van voorkeur dus eigenlijk :)
...

Subject:

· 
Posted: 22.10.2013 - 11:31  ·  #3
Hoi Fred,

Welkom op ons altijd gezellige en informatieve forum! Mooie auto man! Die staat garant voor jaren rijplezier! Voor wat betreft je parkeersensoren denk ik ook dat je die moet kunnen bedienen met de volumeknopjes op het stuur. We horen het graag als je erachter bent. ;)

Veel plezier hier en natuurlijk met je V70!

Groetjes,

Tristan
fredp
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 22.10.2013 - 15:29  ·  #4
Bedankt voor de info. ga het gelijk proberen. Ik laat nog even weten of dit lukt.
...

Subject:

· 
Posted: 22.10.2013 - 17:14  ·  #5
We wachten in spanning af Fred! ;)