geluk en ongeluk op dezelfde dag

erikvolvo
Forumlid.
Geslacht: n/a
Subject:

geluk en ongeluk op dezelfde dag

· 
Posted: 16.10.2015 - 18:49  ·  #1
toen ik vandaag m'n s60 wegbracht voor de apk werd ik bij het inhalen van een andere auto van rechts aangereden. Blijkbaar zat ik in z'n dode hoek, hij had me niet gezien, en ik heb geen knipperlichtje zien branden. Schade:de spiegel was dichtgeklapt, enkele schaven en schrapen op de gehele zijkant en een deukje. De tegenpartij had een deur die niet meer lekker open wilde.
Gelukkig is m' n auto vandaag goedgekeurd, schade het knipperlichtje wat er bij de aanrijding vanaf was gegaan, twee nieuwe stabilisator stangetjes achter, en dat was het. Is het niu een geluksdag of niet?
:sick:
Erik
Piet_piraat
VolvoV70forum core member
Subject:

Re: geluk en ongeluk op dezelfde dag

· 
Posted: 16.10.2015 - 18:54  ·  #2
Als de schade netjes vergoed wordt is het niet per se een geluksdag, maar ook geen grote ongeluksdag. Denk ik ;)
olaf
VolvoV70forum core member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 16.10.2015 - 19:06  ·  #3
Dat is weer mooi jammer , inderdaad is het niet erger dan blikschade en ego van de ander chauffeur waarschijnlijk .

Geluk heb je zeker niet in mijn ogen , dan had je namelijk helemaal geen aanrijding gehad , dat is geluk volgens mij gewoon lekker niets meemaken in de auto wat dat betreft .
Martijn
Veteraan
Geslacht:
Leeftijd: 27
Homepage: mnijenkamp.nl
Subject:

· 
Posted: 16.10.2015 - 20:09  ·  #4
Balen, maar gelukkig dat het nog redelijk goed afgelopen is! :)
erikvolvo
Forumlid.
Subject:

· 
Posted: 23.12.2015 - 19:21  ·  #5
Het heeft even geduurd, maar uiteindelijk heeft de verzekering van de tegenpartij de schade vergoed. De auto is wel economisch total loss verklaard, d.w.z. dat de schade groter is dan de waarde van de auto. In dat geval krijg je het verschil tussen de dagwaarde van de auto zonder schade en de huidige waarde van de auto inclusief schade (een bod van een opkoper) vergoed. Anyway, ik heb een behoorlijk bedrag op de bankrekening gestort gekregen. Tja, het doet nog steeds pijn als ik de zijkant van de auto zie....
Sabelhout
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 44
Subject:

· 
Posted: 23.12.2015 - 19:34  ·  #6
Pfff.... duurt zoiets twee maanden? Mijn S80 is vorige week ook economisch total loss gereden door een ander, maar ik had niet verwacht twee maanden op mijn centen te moeten gaan wachten :o

Selected quotes for multi-quoting:   0