Ah, wat ik begreep is dat die EZKs (zo ff uit m'n hoofd) allemaal hetzelfde waren. Mijn LPT gaf idd bij iets boven de 0,8 bar een fuelcut. Ik had de mijne toen afgesteld dat ik bij volgas in een hoge versnelling (dus veel durkopbouw) net geen fuelcut had
En Widebody, de funfactor was zeker hoger! Vooral met vochtig weer of sneeuw! Ff met een flinke dot gas van een rotonde af, of bij een kruising afslaan en dan het kontje (zeg maar, KONT) laten uitbreken. Zeker i.c.m. met de belachelijk slappe vering en demping van een 940 zag dat er behoorlijk spectaculair uit
En Widebody, de funfactor was zeker hoger! Vooral met vochtig weer of sneeuw! Ff met een flinke dot gas van een rotonde af, of bij een kruising afslaan en dan het kontje (zeg maar, KONT) laten uitbreken. Zeker i.c.m. met de belachelijk slappe vering en demping van een 940 zag dat er behoorlijk spectaculair uit