Vandaag met dennis850estate in Uden aan de nieuwe lokatie gesleutelt aan de Volvo. Ik heb al een tijdje een airbagfout en http://volvotunenl.wix.com/ wilde graag achterhalen wat het probleem was. Verder had ik een probleem met mijn derde achterbankje en de gordel daar.. Ik ben vandaag een stuk wijzer geworden (en misschien ook wel wat handiger, maar dat was niet veel voor nodig)..
Ik heb 2 vragen na deze sleuteldag..
1. Airbagmodule: (zie foto) op welke nummers moet je letten als je een airbagmodule moet vervangen? (volgens mij is het nummer in het blauwe gedeelte minder van belang.
2. Kun je een airbagmodule ook reviceren? (is het aan te raden)..
3. Bij het derde bankje heb ik een moeilijke aansluiting van de gordel: kun je een gordel (nieuw) om een dergelijk aansluiting laten naaien zodat deze weer netjes zit? Een nieuwe bestellen of er 1 van de sloop halen is geen optie: ze zijn nergens te vinden..
Ik hoor het graag. en heren, bedank!
Ik heb 2 vragen na deze sleuteldag..
1. Airbagmodule: (zie foto) op welke nummers moet je letten als je een airbagmodule moet vervangen? (volgens mij is het nummer in het blauwe gedeelte minder van belang.
2. Kun je een airbagmodule ook reviceren? (is het aan te raden)..
3. Bij het derde bankje heb ik een moeilijke aansluiting van de gordel: kun je een gordel (nieuw) om een dergelijk aansluiting laten naaien zodat deze weer netjes zit? Een nieuwe bestellen of er 1 van de sloop halen is geen optie: ze zijn nergens te vinden..
Ik hoor het graag. en heren, bedank!
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).