Ik zou dat gratis uit de MP adv maar weghalen, straks ondersteund de anonieme dader dat nog, hij heeft hem immers gratis.
Vergeet niet dat de crimineel vaak in het voordeel is in dit land....
Hoe Triest. Hoe diep moet je zinken om zo aan je spullen te geraken...
Ik zal maar niet zeggen dat ik van het weekend mijn auto aan een vreemde heb meegegeven voor een proefrit. Ben zelf niet eens meegegaan..... (en verkocht)
Hier is nog een iets andere mentaliteit. Gelukkig!
Zet je toch even aan het denken, zou na een korte inschatting denk ik ook iemand die interesse in de auto heeft deze meegeven voor een proefrit. Al zou ik wel willen dat ze ID of autosleutels achterlaten.
En hoewel niet racistisch bedoeld bij buitenlanders zou ik het sowieso mee rijden, dit komt wellicht mede doordat zij vaker negatief in het nieuws komen en ik geïndoctrineerd ben :shame:
al met al erg Oeps dat je je zuur verdiende centen weg ziet rijden..Gezien de leeftijd van de auto zal deze niet meer All risk verzekerd zijn en zal het met een Wa verzekering nog een aardig robbertje vechten worden aangezien je de sleutels vrijwillig hebt afgegeven..
Gezien de leeftijd van de auto zal deze niet meer All risk verzekerd zijn en zal het met een Wa verzekering nog een aardig robbertje vechten worden aangezien je de sleutels vrijwillig hebt afgegeven..
Afhankelijk per situatie. Onze Volvo is All-Risk (plus?) verzekerd.
Pa heeft maximale, 80%, no-claim korting dus dan is 'ie niet zo duur meer.
Een wel erge zielige laml#l om op deze manier aan een auto te komen, zodra ik wat hoor en/of merk qua delen of aan bieden krijg je van mij een seintje.
Niet om het het feestje te bederven maar een paar andere platen zijn zo geregeld en dan hebben we het over een d.blauwe v70n, daar zijn er wel een paar van. Ik vermoed dat deze niet voor de onderdelen gaat, dan kan je beter de navi uit een Golfje jatten, maar eerder voor een ramkraak oid gebruikt zal worden.
Hoe dan ook, sterkte @Robin en hopelijk kan je verzekering nog wat voor je betekenen. Wa+(aka beperkt casco) zou het kunnen dekken, al zal dit eerder onder carjacken dan onder reguliere diefstal vallen.