Gestolen V70 T5 ! 14-TPL-8

TPR Powerflush
Forumsponsor
Geslacht: n/a
Subject:

Re: Gestolen V70 T5 ! 14-TPL-8

· 
Posted: 30.05.2015 - 10:22  ·  #46
kijk, alles draait om de politiek, en als de politie(k) niet mee doet met dat achterlijke beleid van die idioten aan het Binnenhof....
Waarom zit er eigenlijk maar 1 letter verschil in politie en politiek? wie het weet mag het zeggen.

Nu even terug naar de wagen, iemand zei : het is een oude wagen...
Nou ik kan je zeggen als het om een BMW 760 12cyl zal gaan.. bewegen ze ook geen vinger.
Men schuift dat dan op de stapel civiele zaken, en f@ck y%% zeggen ze dan net nog niet.
Zo hoorde ik van een bekende autohandelaar, 3 Noord Afrikaanse mannen uit M.... maakten een proefrit, dat is niet zo erg, maar ze kwamen nooit terug.. hij belde de Politie, die kwamen niet uit hun stoel hoor, civiele zaak, doen we niets aan.
En, de klassieker Peter R de Vries, Motorhandelaar MVM gaf een nieuwe GSX-R 1000 mee voor een proefrit, man laat zn RBW achter, komt echter nooit terug...
Motor staat bij de ( notoire ) dief in de voortuin in Rotterdam..... ze weten wie het is hoor bij de Politie, maar ze doen niets.
Naar het bureau, pff, ook daar komen ze niet uit de stoel.. ze doen er geen gooi mee.
De man van MVM was woest ( en terecht ) dit is minimaal 5 jaar geleden op TV geweest...
Een schande gewoon, de motorzaak heeft grote schade geleden, de dief heeft een en ander vaker gedaan, en ze doen geen ene malle moer voor je.
Wordt het nu dan echt tijd dat we ons, en onze bezittingen met AK47's moeten gaan verdedigen?
Wat ze daar wel doen bij de politie(k) is mij een raadsel, oh nee, wacht, het moet geld opbrengen voor de schatkist....
Zodat ze weer miljarden kunnen verschijten aan Fyra en andere onzinnige Nondeju waar men bij de aanvang al kun aan zien komen dat het niet ging werken... of leuke IT projecten die miljarden kosten en faalden of zullen falen...
En dat allemaal van onze zuur verdiende belastingcenten.
Tja, hebben we ooit anders gezien?
Walterj
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 54
Subject:

· 
Posted: 30.05.2015 - 10:29  ·  #47
Ik moet je helaas wel gelijk geven.....
Thijsvanzwam
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 44
Subject:

· 
Posted: 30.05.2015 - 10:50  ·  #48
jammer genoeg is dit nu eenmaal de graaicultuur in Nederland. Als het geld oplevert zijn ze er als de kippen bij maar zodra het op werken gaat lijken laten ze je staan. Natuurlijk is het vooral te wijten aan de politiek, er zijn waarschijnlijk zat agenten die zich er graag in storten maar worden tegengehouden door het beleid.
Maar ja... zo lang er niets gebeurt, zal het zo blijven.

Van de week is mijn GPS-trackertje binnen gekomen, vandaag het simkaartje er in en hem inbouwen.

totale kosten: 23 euro voor de tracker en 10 voor het simmetje (prepaid). als mijn auto dan wordt gestolen kan ik hem zelf wel even ophalen... Ik weet dat het niet de ideale oplossing is maar zo is de kans op het terugvinden van mijn auto wel een stuk groter, zonder dat ik me groen en geel hoef te ergeren aan de lakse houding van een te groot-gevreten politieagent achter zijn bureau.

Ik wens je succes met het terugvinden van je auto, ik hou mijn ogen voor je open!
peter71
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 53
Subject:

· 
Posted: 30.05.2015 - 10:58  ·  #49
Ik zag de advertentie op MP staan en dacht dat wij als forum leden iedere Volvo op straat bekijken en hem misschien konden helpen. Een politieke rel wil ik niet veroorzaken.
yannickdv
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 30
Subject:

· 
Posted: 30.05.2015 - 11:51  ·  #50
Politie gaat niks doen.

Mn vader was samen met een vriend ff wat hout halen (met toestemming). Dat zag iemand dus, die heeft het kenteken van de V70 genoteerd en nog geen half uur later stond de politie op de oprit.

Prioriteiten. <_<
Martijn
Veteraan
Geslacht:
Leeftijd: 27
Homepage: mnijenkamp.nl
Subject:

· 
Posted: 30.05.2015 - 12:24  ·  #51
Quote door peter71

Ik zag de advertentie op MP staan en dacht dat wij als forum leden iedere Volvo op straat bekijken en hem misschien konden helpen. Een politieke rel wil ik niet veroorzaken.

Daar ben jij natuurlijk verre van verantwoordelijk van Peter. Je opzet is zeer goed bedoeld hoor. :thumb: Waardeer ik ! :D
hermanusb
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 62
Subject:

· 
Posted: 30.05.2015 - 15:49  ·  #52
Quote door R-W

Laten we er idd een 'boooh, politie is stom!' topic van maken...! <_<

Dat is de bedoeling zeker niet.
Maar ik denk dat man en paard noemen beter werkt.
Ik kijk elke V70 na. Dat deed ik al.

Als ik weet dat de betreffende V70 in Apeldoorn staat kijk ik nog 3 keer beter.

Nu is het een speld in een hooiberg.

Ik had liever een naam geweten zodat de sociale schandpaal FB zijn werk had kunnen doen.
Flying Dutchman
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 55
Subject:

Opsporing Verzocht

· 
Posted: 02.06.2015 - 20:43  ·  #53
Zit ik net Opsporing Verzocht te kijken, wordt er in de omgeving van Nijmegen/ Arnhem een XC70 voor een overval gebruikt.

Verband(je) met deze gestolen V70 T5?

Heb al eerder gehoord, dat men van een bezitter/berijder van een Volvo amper criminele activiteiten verwacht. Bewust gebruikt door deze daders?

Tsja, de tijden veranderen <_<
FUNK3
VolvoV70forum core member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 02.06.2015 - 20:47  ·  #54
Zag het ook! Nee deze is blauw en die nu is beige en een xc70 vertelden ze ook later :)

Wat zou je balen zeg

Selected quotes for multi-quoting:   0