Gezocht: isofix beugel V70 2006 en afdekkapje RTI infrarood

 
 
 
 
 
apatio
Supporting Member
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 11
Geregistreerd: 02 / 2024
Subject:

Gezocht: isofix beugel V70 2006 en afdekkapje RTI infrarood

 · 
Posted: 05.06.2024 - 18:07  ·  #1
Beste allemaal,

Extra blij met de V70 sinds het aanschaffen van een IMIV met bluetoothmodule. Nu kunnen we eindelijk onze eigen muziek op redelijke kwaliteit door de autospeakers horen op een lange rit.

Op die lange rit moet echter binnenkort een nieuw gezinslid mee, dus ben ik op zoek naar een isofix beugel voor achterin. Ik zie dat deze hier en daar wel te koop waren, maar ik kan nu geen actieve website vinden waar ik deze kan kopen. Zie voor voorbeeld: https://www.estateservices.nl/…-xc90.html. Voorkeur heeft de beugel voor links.

Daarnaast ben ik nog op zoek naar het afdekkapje dat normaal gesproken midden boven het scherm van de RTI zit, ik denk dat dit de infraroodsensor afdekt waar je normaal gesproken de afstandbediening op moest richten? Niet omdat ik de RTI nu gebruik, maar meer omdat ik het niet zo mooi vindt dat dat kapje weg is.

Kunnen jullie me helpen de juiste winkel/garage & artikelnummers te achterhalen? Het gaat om een P2 V70 uit 2006. Mocht iemand de betreffende onderdelen over hebben, dan zou dat natuurlijk helemaal geweldig zijn.
Doeke Dobma
Supporting Member
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 3809
Geregistreerd: 08 / 2014
Subject:

Re: Gezocht: isofix beugel V70 2006 en afdekkapje RTI infrarood

 · 
Posted: 05.06.2024 - 22:18  ·  #2
Ik zit binnenkort weer in Zweden, kan voor niet al teveel wel van die beugels voor je meenemen. Zou gelijk een set doen, wellicht komt er nog meer gezinsuitbreiding ;)
apatio
Supporting Member
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 11
Geregistreerd: 02 / 2024
Subject:

Re: Gezocht: isofix beugel V70 2006 en afdekkapje RTI infrarood

 · 
Posted: 06.06.2024 - 21:43  ·  #3
Beste Doeke, dat zou super zijn. Ik stuur je even een persoonlijk bericht!

Mocht er nog iemand weten wat het artikelnummer voor het afdekplasticje van de RTI is, dan hoor ik het graag!
 
Selected quotes for multi-quoting:   0