goed adres voor kopie\extra "sleutel" V70 (2012)

MvG
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

goed adres voor kopie\extra "sleutel" V70 (2012)

· 
Posted: 04.04.2021 - 13:15  ·  #1
Bij mijn onlangs aangeschafte V70 (oktober 2012) zat helaas maar één zo'n electronische "sleutel" (met daarin sleutelblad voor LV portier) en daarnaast geen gegevens over de bijbehorende PIN. Na wat navraag en zoeken terecht gekomen bij Antoine Bergmans in Beneden-Leeuwen. Door hem zeer prettig, prima en vlot geholpen aan een nieuwe "sleutel" inc. sleutelblad. Kosten? Een Volvo-dealer hier in de buurt zat al direct op ruim het dubbele.

Nieuwe\extra sleutel voor je Volvo (V70) nodig, check Antoine in Beneden Leeuwen!
PDJ
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 53
Subject:

Re: goed adres voor kopie\extra "sleutel" V70 (2012)

· 
Posted: 04.04.2021 - 13:48  ·  #2
WillemV
Supporting Member
Geslacht: n/a
Subject:

· 
Posted: 04.04.2021 - 13:57  ·  #3
Bedankt voor het delen.
Een sleutel heb ik, maar mis een sleutelhanger met het stukje electronica. En zo’n automatische opener van m’n deuren etc. is alleen via een Volvo dealer te regelen of zijn er nog andere mogelijkheden?
MvG
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 04.04.2021 - 14:49  ·  #4
Een lege\"maagdelijke" afstandsbediening, al dan niet inc. een nog in te snijden sleutelblad, is redelijk eenvoudig en snel te verkrijgen. Gewoon ff googelen of dit forum afschuimen. Om jouw Volvo met zo'n lege\"maagdelijke" afstandsbediening samen te laten werken, moet er middels een via de OBD connector verbonden computer met daarop specifieke software het e.e.a. aan informatie tussen jouw wagen en de nieuwe ab\sleutel uitgewisseld worden. Antoine beschikt over de noodzakelijke spullen en kennis om dit te doen en levert ook de ab inc. kopie sleutelblad.

In het (extreme) geval dat je helemaal geen ab\sleutel meer hebt en alleen nog de betreffende Volvo, kan je niet anders dan naar een officiële Volvo dealer gaan. Volvo kan nl. altijd o.b.v. VIN\chassisnr. (en bijbehorende kentekenregistratie) een nieuwe ab & sleutel maken. Ieder nadeel heb ze voordeel: in zo'n geval weet je zeker dat de nieuwe ab een Volvo logootje heeft. ;-)
WillemV
Supporting Member
Subject:

· 
Posted: 04.04.2021 - 14:54  ·  #5
Gelukkig heb ik nog een afstandsbediening als sleutelhanger. Die bungelt aan mijn sleutel.

Plus dat ik nog een reserve sleutel heb.
Het gaat dus om een losse afstandsbediening.

Ik zal de beste man dinsdag bellen.
Roberto
Forumlid.
Subject:

· 
Posted: 04.04.2021 - 20:28  ·  #6
Afstandbediening hoeft niet per se via de Volvo dealer. Bij www.klapsleutels.nl kan je terecht. Is dat te ver rijden dan kan je ze ook vragen naar een dealer meer bij jou in de buurt.

Selected quotes for multi-quoting:   0