Ik wil mijn papieren 6x base speakers vervangen voor 8x high performance/premium speakers + pa 200/300 maar ik vindt nergens een aanbieder die een complete set aanbiedt. Ik vrees dus dat ik de losse componenten afzonderlijk bij elkaar moet sprokkelen en telkens weer moet te laten inbouwen.
Inbouwen is niet erg ingewikkeld. Waarschijnlijk is de kabel voor de versterker al aanwezig, anders heb ik nog een voedingskabel voor je. De speakers in de D-stijl zijn volgens mij niet als High Performance verkrijgbaar maar slechts in een standaard uitvoering. Deze heb ik ook nog wel. Inbouwen van deze speakers is erg simpel als de bedrading er is. Kwestie van klepje eraf, speaker aansluiten en de rode pal indrukken om te vergrendelen. De deuren is wat lastiger omdat je de popnagels moet uitboren met een kobaltboortje. De tweeters in de voorportieren klik je er wel zo in.
Fi-Wi
Forumlid.
Geslacht: Locatie: De Bilt Berichten: 133 Geregistreerd: 10 / 2014
Ik heb eindelijk een ipod gekocht en was benieuwd. Het is super handig op die grom, alleen zit er een super irritant fluitje doorheen. Volgens mij de dynamo.ik weet dat je daar vroeger een soort ontstoorders voor had maar die gingen tussen de tulpstekkers. Hoe zit dat met grom? Of is het niet goed aangesloten? Lijkt me niet dat dat normaal is?
Heb ik op mijn Yatour ook, treedt vooral op als ik mn mobiel ook aan de stroom hang. meestal een kwestie van aarding. ben van plan binnenkort aarding aan te passen.
Zoiets had ik ook met mijn aux in ding ( van ipd volgens mij), ik had m -tegen de beschrijving in - aan een geschakelde 12v gehangen omdat ik dat een prettiger idee vond. Maar na m aan de constant 12 v aangesloten te hebben is hij stil.
Het kan ook een aardlus zijn. Audio massa naar de radio of grom, en tegelijkertijd de 12 v massa naar de auto zelf.
matthieu_v70
Forumlid.
Geslacht: Locatie: Capelle aan den IJssel Leeftijd: 50 Berichten: 111 Geregistreerd: 05 / 2014
Ik weet niet hoe hij is aangesloten, maar volgens de vorige eigenaar door erkend bedrijf gedaan...ik lees over onstroorders op de plus te zetten..moet heel de radio er wer uit..pff..