Hi
Ik heb al een paar keer gezocht op internet om een goed bedrijf te vinden die airco service doen.
Niet alleen even vacumeren en vullen. Maar gewoon het hele pakket.
- vacumeren en opnieuw vullen
- filter(s) vervangen
- lucht pijpen en condensor schimmel vrij maken ( niet met een spuitbusje )
Vroeger zat er een bedrijf op de Run in Veldhoven die alleen maar auto airco's deden maar die zijn verdween.
De meeste bedrijven die ik nu vinden zijn de snel verdieners die alleen even snel het apparaat er aan hangen, en dan ~100,- euro verdienen en het er bij doen.
Maar daar ben ik niet naar op zoek, ik zoek een bedrijf dat verantwoordelijkheid neemt voor het volledig goed en reuk vrij functioneren van mijn airco in de XC70.
Maar tot dus ver vind ik dus niks in de buurt van Eindhoven.
Heeft er iemand een goed adres ?
Ik heb al een paar keer gezocht op internet om een goed bedrijf te vinden die airco service doen.
Niet alleen even vacumeren en vullen. Maar gewoon het hele pakket.
- vacumeren en opnieuw vullen
- filter(s) vervangen
- lucht pijpen en condensor schimmel vrij maken ( niet met een spuitbusje )
Vroeger zat er een bedrijf op de Run in Veldhoven die alleen maar auto airco's deden maar die zijn verdween.
De meeste bedrijven die ik nu vinden zijn de snel verdieners die alleen even snel het apparaat er aan hangen, en dan ~100,- euro verdienen en het er bij doen.
Maar daar ben ik niet naar op zoek, ik zoek een bedrijf dat verantwoordelijkheid neemt voor het volledig goed en reuk vrij functioneren van mijn airco in de XC70.
Maar tot dus ver vind ik dus niks in de buurt van Eindhoven.
Heeft er iemand een goed adres ?