Ook na tuning is mijn auto geen wolf in schaapskleren geworden. Het is nu een goedgemanierde wolf.
Natuurlijk kun je de nieuwe specs van 235 pk/510 nm gebruiken om elke stoplichtsprint te winnen en dat zal ik ook echt wel af en toe doen.
Belangrijker is dat de 2,4 D nu geen koppelkromme meer heeft maar eerder een koppeltafel. Zo vlak, bijna waterpas. En dat rijd heerlijk kan ik je melden. Waar de gt eerder bij wat optrekken merkbaar minder trok bij hogere toeren en na het overschakelen dus weer ging sleuren, daar trekt de auto nu lineair door in de toeren tot ver voorbij de 4000 rpm. Daarna schakelt de bak (soepeler dan voorheen) en zorgt dat zonder onderbreking het optrekken in 1 lijn doorgaat.
wel moet ik nu oppassen. Ongemerkt rij ik nu toch snel veel harder dan toegestaan. Zonder cruisecontrol ben je aan de beurtbij het CJIB.
Ik ben heeeeel tevreden tot noch toe.
Nu nog ontdekken of het stukje eco welke Obbe heeft ingebouwd er ook uit gaat komen.
Natuurlijk kun je de nieuwe specs van 235 pk/510 nm gebruiken om elke stoplichtsprint te winnen en dat zal ik ook echt wel af en toe doen.
Belangrijker is dat de 2,4 D nu geen koppelkromme meer heeft maar eerder een koppeltafel. Zo vlak, bijna waterpas. En dat rijd heerlijk kan ik je melden. Waar de gt eerder bij wat optrekken merkbaar minder trok bij hogere toeren en na het overschakelen dus weer ging sleuren, daar trekt de auto nu lineair door in de toeren tot ver voorbij de 4000 rpm. Daarna schakelt de bak (soepeler dan voorheen) en zorgt dat zonder onderbreking het optrekken in 1 lijn doorgaat.
wel moet ik nu oppassen. Ongemerkt rij ik nu toch snel veel harder dan toegestaan. Zonder cruisecontrol ben je aan de beurtbij het CJIB.
Ik ben heeeeel tevreden tot noch toe.
Nu nog ontdekken of het stukje eco welke Obbe heeft ingebouwd er ook uit gaat komen.