hallo, ik mis op mijn V70 bj 2008 het logo op de grill. Kan ik daar het nieuwe logo (2010) op bevestigen en waar kan ik dit kopen en tegen welke prijs? Groetjes
hallo, ik mis op mijn V70 bj 2008 het logo op de grill. Kan ik daar het nieuwe logo (2010) op bevestigen en waar kan ik dit kopen en tegen welke prijs? Groetjes
het logo heb ik gekocht op volvoonderdelenstunter.nl kost dacht ik € 25 maar past niet op de orginele grill de bevestigingspunten van het oude logo blijf je dan heel goed zien vandaar dat ik ook een nieuwe grill heb gekocht!
Ik heb de grill nog een beetje verbouwd ik vond dat de schuine streep er toch wel in hoort dus heb ik die er zelf even ingebouwd en alles zilvergrijs gespoten
Project geslaagd !
Ziet er erg fraai uit, nu alleen nog je avatar aanpassen.
Hey Bigdog ff offtopic(sorry),
Ik zat jou avatar ff te bekijken, en in de spiegeling van je bumper zie je de straat(klinkers) en als je hem snel bekijkt lijkt het net als of je lak aan het (los)bladderen is. wel humor
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39897 Geregistreerd: 07 / 2009
Project geslaagd !
Ziet er erg fraai uit, nu alleen nog je avatar aanpassen.
Hey Bigdog ff offtopic(sorry),
Ik zat jou avatar ff te bekijken, en in de spiegeling van je bumper zie je de straat(klinkers) en als je hem snel bekijkt lijkt het net als of je lak aan het (los)bladderen is. wel humor
Ik heb reeds meerdere opmerkingen gekregen van mensen die inderdaad dachten dat mijn auto naar de spuiter moest.
Wel opmerkelijk dat je dit meteen gezien hebt, scherp hoor.
Ik heb de grill nog een beetje verbouwd ik vond dat de schuine streep er toch wel in hoort dus heb ik die er zelf even ingebouwd en alles zilvergrijs gespoten
Ik ben bang dat ik je idee ga stelen..... Ik heb recent een MY06 S60 grill van iemand overgenomen. Zit een beetje werk aan (schade), dus spuiten moet ik toch.
Dit zilvergrijs gaat richting een R-grill om te zien. Echt heel mooi!
Het lijkt een beetje mat, klopt dat? Welke lak heb je ervoor gebruikt?
Ik ben bang dat ik je idee ga stelen..... Ik heb recent een MY06 S60 grill van iemand overgenomen. Zit een beetje werk aan (schade), dus spuiten moet ik toch.
Dit zilvergrijs gaat richting een R-grill om te zien. Echt heel mooi!
Het lijkt een beetje mat, klopt dat? Welke lak heb je ervoor gebruikt?
van mij mag je mn idee stelen
IK heb een zilvergrijze spuitbus gebruikt van Flexa verkopen ze bij de Gamma ik had er eerder al een keer bij een auto velgen mee bijgewerkt en dat ging heel goed, er staat hoogglans op de bus maar ik vind het eerder naar zijdeglans/mat gaan.