beste mensen,
Ik zag op radar dat er mogelijk volgend jaar lpg beschikbaar komt met een "groen" label, dwz.
gewone fosiele lpg, bijgemengd met methaan, groen geproduceerd als bijproduct van biodiesel.
of door verwerking van biomassa.
daarmee zou de reductie van co2, tov. benzine van 10-15% ,naar wel 75 % gaan.
Qua NOX en SOX was er al een grote reductie tov. van beznine en vooral tov. diesel, maar die zou dan
ook naar respectievelijk, 60 en 95 % gaan.
daarmee zou de oude lpginstallatie [ met G-3 weliswaar] ineens een nieuw, groen leven ingeblazen
krijgen en naast de elektrische auto voor een grote reductie van vooral co2 uitstoot gaan zorgen.
mogelijk is zelfs de overheid bereid subsidies te leveren voor het inbouwen van moderne lpginstallaties in huidige
benzine auto's
hebben jullie hier misschien meer over gehoord?
groet gvz
Ik zag op radar dat er mogelijk volgend jaar lpg beschikbaar komt met een "groen" label, dwz.
gewone fosiele lpg, bijgemengd met methaan, groen geproduceerd als bijproduct van biodiesel.
of door verwerking van biomassa.
daarmee zou de reductie van co2, tov. benzine van 10-15% ,naar wel 75 % gaan.
Qua NOX en SOX was er al een grote reductie tov. van beznine en vooral tov. diesel, maar die zou dan
ook naar respectievelijk, 60 en 95 % gaan.
daarmee zou de oude lpginstallatie [ met G-3 weliswaar] ineens een nieuw, groen leven ingeblazen
krijgen en naast de elektrische auto voor een grote reductie van vooral co2 uitstoot gaan zorgen.
mogelijk is zelfs de overheid bereid subsidies te leveren voor het inbouwen van moderne lpginstallaties in huidige
benzine auto's
hebben jullie hier misschien meer over gehoord?
groet gvz